Zabezpieczyc krajobraz

następny post »
From: Osadnik <o...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Zabezpieczyc krajobraz
Date: Thu, 25 May 2006 22:43:18 +0200

mieszkam w okolicy która ma wyjątkowy jak dla mnie i specyficzny
krajobraz, na dawnym polu po uprawach rolniczyc zrobił sie juz całekiem
ładny i wysoki lasek - tak jak naturalnie on wyglada tyle zeniższy,
sosny, dęby brzozy. Teren nie iwem do kogo nalezy ale prawopdobnie do
urzadu gminy.Czy jest mozłiwsoć jakos podrzucenia pomysłu aby teren
przekształcić w działke leśną, i poprsotu lasek sobie rósł dalej?
Ogólnie jest to pustynia drzewiasta.
2. Jak mozńa zachować drzewo któe hmm, jest zdrowe ale znatury kruche -
mowa o topoli. Sek w tym ze nie miała jeszcze ona złamanej ani jednej
gałzi aninic. nie zagraża budynkom ani infrastrukturze. Oczywisciekiedy
jąmozniej połamie ale się "wychoruje" to pójdzi normlane dzialanie. Mimo
to podobaja mi się codiznneporanne refleksy i cienei na scianie jak sie
budze, stanowczo lepsze od firaek bo sie ruszaja i dużo przyjmniej sie
wstaje niż iałby mpatrzec przez okno w puste niebo. Trzeba cośpisać o
zachowanie drzew / miejsca ze względu na wartosc krajobrazową? Dodam ze
nie tylko mi siępodoba ten rejno bo w kazdą niedzielę jest tam masa
spacerowiczów. Co zrobić aby jakiś "wieśmak" tego nie zdewastował bo ma
takie "widzi mi się."