Zabezpieczyc krajobraz

1. Data: 2006-05-25 20:43:18

Temat: Zabezpieczyc krajobraz
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mieszkam w okolicy która ma wyjątkowy jak dla mnie i specyficzny
krajobraz, na dawnym polu po uprawach rolniczyc zrobił sie juz całekiem
ładny i wysoki lasek - tak jak naturalnie on wyglada tyle zeniższy,
sosny, dęby brzozy. Teren nie iwem do kogo nalezy ale prawopdobnie do
urzadu gminy.Czy jest mozłiwsoć jakos podrzucenia pomysłu aby teren
przekształcić w działke leśną, i poprsotu lasek sobie rósł dalej?
Ogólnie jest to pustynia drzewiasta.
2. Jak mozńa zachować drzewo któe hmm, jest zdrowe ale znatury kruche -
mowa o topoli. Sek w tym ze nie miała jeszcze ona złamanej ani jednej
gałzi aninic. nie zagraża budynkom ani infrastrukturze. Oczywisciekiedy
jąmozniej połamie ale się "wychoruje" to pójdzi normlane dzialanie. Mimo
to podobaja mi się codiznneporanne refleksy i cienei na scianie jak sie
budze, stanowczo lepsze od firaek bo sie ruszaja i dużo przyjmniej sie
wstaje niż iałby mpatrzec przez okno w puste niebo. Trzeba cośpisać o
zachowanie drzew / miejsca ze względu na wartosc krajobrazową? Dodam ze
nie tylko mi siępodoba ten rejno bo w kazdą niedzielę jest tam masa
spacerowiczów. Co zrobić aby jakiś "wieśmak" tego nie zdewastował bo ma
takie "widzi mi się."

2. Data: 2006-05-26 06:45:39

Temat: Re: Zabezpieczyc krajobraz
Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik <o...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> nie tylko mi siępodoba ten rejno bo w kazdą niedzielę jest tam masa
> spacerowiczów. Co zrobić aby jakiś "wieśmak" tego nie zdewastował bo ma

Sukces, udało mi się przeczytać ;-)
Dobrze, że nie piszesz, jaki to rejon, bo Twoja wiadomość świadczy o fatalnym
poziomie szkoły podstawowej.

Pozdrawiam, Jacek

3. Data: 2006-05-26 11:23:08

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio napisał(a):

> Sukces, udało mi się przeczytać ;-)
> Dobrze, że nie piszesz, jaki to rejon, bo Twoja wiadomość świadczy o fatalnym
> poziomie szkoły podstawowej.

Mazowsze. Przperaszam za tą sieczke, ale wczoraj o tej później godzniie
dostałem potem ataku i wylądaowałem w szpitalu.

4. Data: 2006-05-26 12:18:39

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> przekształcić w działke leśną, i poprsotu lasek sobie rósł dalej?
> Ogólnie jest to pustynia drzewiasta.
Jeżeli jest to teren prywatny , to prędzej czy później ktoś sobie o tym
przypomni , że tam piniądz leży ;-)
Jeżeli gminny , jest podobnie .
Ciesz się chwilą , to wszyscy mamy na pewno :-)

> [...]
> nie tylko mi siępodoba ten rejno bo w kazdą niedzielę jest tam masa
> spacerowiczów. Co zrobić aby jakiś "wieśmak" tego nie zdewastował bo ma

Rozumiem , że rośnie pod Twoim oknem - czy teren jakoś przynależy do
Twojego lokalu ? Jeżeli tak , to Twoja zgoda będzie wymagana , chyba
że nie jesteś właścicielem - administratorem terenu i lokalu wtedy klops .
Znajdzie się wieśniak któremu drzewo w oko wpadnie drzazgą ...
Pociecha w tym , że pozwolenie na wycinkę będzie potrzebował i w takim
przypadku Twoje pisma do Gminy mogą mieć znaczenie .

Życzę zdrowia :-)
piotrh

mech
Lekko OT - choroba pelargonii
Grill
zasłonić ogrodzenie
[pytanie]oczko wodne - preparat Trigger3