Zabudowa balkonu (loggi)

1. Data: 2008-10-28 21:11:08

Temat: Zabudowa balkonu (loggi)
Od: "ia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na co zwrócić uwagę przy zlecaniu tej usługi?
docelowo chcę też wybić w ścianie między pokojem a balkonem większy otwór
(taki od sufitu do podłogi) i wstawić duże okno,
czy zabudowę zrobić z aluminium czy z PCV czy wręcz drewniane okna?

pzdr
ia

2. Data: 2008-10-28 21:41:05

Temat: Re: Zabudowa balkonu (loggi)
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (taki od sufitu do podłogi) i wstawić duże okno,
> czy zabudowę zrobić z aluminium czy z PCV czy wręcz drewniane okna?

Należy zwrócić uwage na ewentualne pozwolenia. Jeszcze jak konstrukcja jest
demontowalna to półbiedy, ale stała + powiększanie otworów bez pozwoleń czy
zgłoszeń jest nielegalne.

3. Data: 2008-10-28 23:10:06

Od: "ia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok,
dobra rada - sprawdzę ten wątek,

czy jakieś rady odnośnie technologi wykonania?

z góry dziękuję,
pzdr
ia

Panele drewniane BKB w komfort