Zachowanie ostrożności przy pobieraniu krwi.

1. Data: 2006-08-04 06:02:45

Temat: Zachowanie ostrożności przy pobieraniu krwi.
Od: "tomekn" <t...@w...MMmPL> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Byłem ostatnio w laboratorium oddać krew do badania. PAni laborantka miała
już ubraną jedną rękawiczkę gumową a na drugiej ręce jej nie miała.
Odebrała ode mnie pojemnikz moczem porobiła jakieś tam porządki i dopiero
pobrała ode mnie krew!. Patrzyłem jej na ręce ale nic jej nie powiedziałem .
Miałem ochotę wejść w trakcie pobrania krwi następnej osoby i sprawdzić czy
po mnie zmieniła tą jedną rękawiczkę ale głowę daję że tego nie zrobiła.
Gdzie powinienem zglosić taki fakt jakie instytucje takim czymś się
zajmują.??
pozdr
tomekn

2. Data: 2006-08-06 09:51:47

Temat: Re: Zachowanie ostrożności przy pobieraniu krwi.
Od: "Aga_" <o...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomekn" <t...@w...MMmPL> napisał w wiadomości :
> [...]
> po mnie zmieniła tą jedną rękawiczkę ale głowę daję że tego nie zrobiła.
> Gdzie powinienem zglosić taki fakt jakie instytucje takim czymś się

Coz, ta rekawiczka i tak od poczatku nie byla jalowa, wiec w czym problem??
W dodatku ma ona chronic raczej sama pielegniarke. Pacjenta najbardziej
powinno interesowac to, czy igla jest jalowa, bo to ona styka sie z jego
krwia, a nie rekawiczka pielegniarki. :) No i warto tez zdezynfekowac skore
pacjenta w miejscu pobrania przed pobraniem. Jesli te warunki sa spelnione,
to nie sadze, abys doznal jakiegos zakazenia ze strony niejalowych
rekawiczek. :>

Pozdrawiam:)

Aga

3. Data: 2006-08-07 11:27:10

Od: "tomekn" <t...@w...MMmPL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga_" <o...@W...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> spelnione,
> to nie sadze, abys doznal jakiegos zakazenia ze strony niejalowych
Witam
No tutaj nie masz chyba racji bo rękawiczka może być pobrudzona od innego
klienta!!. Oczywiście chronić będzie durną panią ale nie klientów!!. Zresztą
sprawa się już wyjaśniła rozmawiałem z kierownikiem laboratorium i okazało
się że jest to karygodne nie dopatrzenie personelu.
pozdr
tomekn

4. Data: 2006-08-07 12:11:33

Od: "Aga_" <o...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawa się już wyjaśniła rozmawiałem z kierownikiem laboratorium i okazało
> się że jest to karygodne nie dopatrzenie personelu.

No tak, ale nie wiesz, czy ona nie zmienila tej rekawiczki po Twoim wyjsciu.
A jesli zmienila??
Zreszta, teoretycznie kazdy lekarz tez powinien myc i dezynfekowac rece
miedzy badaniem kolejnych pacjentow... Sprawdzisz to?? Bo w szpitalach
niespecjalnie to widze. Czasem patrza na mnie jak na przybsyz z innej
planety, kiedy myje rece miedzy kolejnymi badaniami. Inna rzecz, ze o
plynach dezynfekcyjnych czy nawet mydle (!!) na salach chorych mozna czesto
pomarzyc......

Pozdrawiam,

Aga

5. Data: 2006-08-08 11:29:10

Od: "tomekn" <t...@w...MMmPL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> planety, kiedy myje rece miedzy kolejnymi badaniami. Inna rzecz, ze o
> plynach dezynfekcyjnych czy nawet mydle (!!) na salach chorych mozna
No jeśli mijam się z poprzednią osobą w przejściu a Pani ma na ręku już
jedną rękawiczkę to co zmieniła ją w trakcie obsługi poprzedniej osoby ;-)??
Liczę że będzie więcej takich przypadków jak ostatnio w sprawie dializy,
przydało by się kilka wygranych spraw cywilnych dla takiej obsługi stacji
dializ może wtedy zmieni się mentalność nie odpowiedzialnych ludzi.
pozdr
tomekn

Ktore stymulanty sa stosowane w Polsce w ramach legalnej pomocy medycznej?
geriavit lub coś w zamian
sprzedam lampe biotron
Szukanie nowych leków przez komputer
biegunki