Wybicie barku

1. Data: 2006-08-04 07:58:13

Temat: Wybicie barku
Od: "PawelP" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o radę. Przewróciłem się z dosyć dużym ciężarem na plecach,
najprawdopodobniej wybiłem sobie barek (boli mnie górny staw przy ramieniu,
mam ograniczoną swobodę ruchów ramieniem ze względu na ból, żadnej
opuchlizny, złamania itp. rzeczy). Czy coś z tym robć? Czy trzeba do lekarza
czy samo przejdzie?

2. Data: 2006-08-04 09:56:05

Temat: Re: Wybicie barku
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze by bylo, jakby zobaczyl to jakis chirurg czy ortopeda. Jak bark jest
wybity to go bedzie trzeba nastawic.

3. Data: 2006-08-04 11:00:57

Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dobrze by bylo, jakby zobaczyl to jakis chirurg czy ortopeda. Jak bark
> jest wybity to go bedzie trzeba nastawic.

Gdyby staw nie wrocil na swoje miejsce to by kolega sie nie zastanawial
tylko z krzykiem polecial do szpitala. Ja bym poszedl to sprawdzic chocby to
czy nie rozerwala sie torebka stawowa. Mialem kiedys wlasnie taka kontuzje.
Niestety objawia sie to potem tym, ze co jakis czas w najmniej oczekiwanym
momencie bark wyskakuje z zawiasow na chwile:)

Zachowanie ostrożności przy pobieraniu krwi.
Ktore stymulanty sa stosowane w Polsce w ramach legalnej pomocy medycznej?
geriavit lub coś w zamian
sprzedam lampe biotron
Szukanie nowych leków przez komputer