Omamy po seronilu.

1. Data: 2006-08-04 08:47:44

Temat: Omamy po seronilu.
Od: Luis <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ponad roku leczę się na depresję, zazwyczaj brałem seronil 20mg który
mi po czasie pomagał, miałem ostatnio gorsze dni i lekarz ponownie
zapisał mi ten lek, dwa dni go biorę dopiero. Dziś w nocy obudziłem się
bardzo wystraszony, czułem jak serce mi bije, miałem jakieś omamy
wzrokowe, bardzo się bałem że przestane oddychać. Odstawić ten lek czy
wziąść go dziś normalnie? Lekarz mój ma urlop i nie wiem kogo się
zapytać o to. Biorę 1 tabletkę 20mg rano.

Luis.

2. Data: 2006-08-04 16:17:47

Temat: Re: Omamy po seronilu.
Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapisał mi ten lek, dwa dni go biorę dopiero. Dziś w nocy obudziłem się
> bardzo wystraszony, czułem jak serce mi bije, miałem jakieś omamy
> wzrokowe, bardzo się bałem że przestane oddychać. Odstawić ten lek czy

ale to przeciez objawy depresji, a raczej nie sa to skutki leku,
ale powinienes isc koniecznie do lekarza poinforowac go o tym,
ze takie cos wystapilo moze zmieni teraz jakos leczenie

Tomek

3. Data: 2006-08-04 16:48:38

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bierz znacznie mniej 1/4 tabletki kilka dni i stopniowo zwiększaj o 1/4.
Jak będą napady lęku to pewnie masz od lekarza jakąś benzodiazepinę ( ale to
tylko przez tych kilka dni zwiększania dawki).
Marek

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0631-2, 2006-08-02
Przetestowano na: 06-08-04 18:48:40

4. Data: 2006-08-04 20:08:20

Od: Luis <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek. napisał(a):
> [...]
> Jak będą napady lęku to pewnie masz od lekarza jakąś benzodiazepinę ( ale to
> tylko przez tych kilka dni zwiększania dawki).

Dziwne ze cały dzień nic mi nie jest, a jak przychpdzi mi zasnąć
zaczynam się pocić i obawiać.

5. Data: 2006-08-04 20:28:15

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luis"

> Dziwne ze cały dzień nic mi nie jest, a jak przychpdzi mi zasnąć zaczynam
> się pocić i obawiać.

Witaj
To raczej ma mało wspólnego z branym przez Ciebie seronilem.
Aby uzyskać reakcje tego leku musisz brać go miesiąc albo dłużej.
To typowe objawy nerwicy lękowej.
A nerwica jest konsekwencja depresji.
Lekarz doraźnie do czasu działania seronilu powinien przepisać Ci jakiś lek
działający natychmiast.
Twój dobry sen w twoim stanie to bardzo ważny czynnik.
Może to zabrzmi śmiesznie i niewiarygodnie ale mówią ze nerwica się broni.
Większość ludzi którzy zaczynają brać leki antydepresyjne na początku
terapii skarży się ze to wina lęków.
Prawda jest taka ze powinieneś brać dalej lek przepisany przez lekarza.
Pomyśl o wizycie u psychologa, połączenie farmakoterapii z psychoterapia to
dzisiaj najlepsze rozwiązanie.
Pozdrawiam i zdrowia życzę.
Cancer

6. Data: 2006-08-07 17:11:25

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wszystko dobrze z tym że na początku leczenia musisz się przyzwyczaić do
leku a potem czekać na jego skutek.
Czasem do leku się nie przyzwyczaisz i będziesz musiał go zmienić i cykl od
nowa.
Niestety poty i niepokój na początku przy SSRI ajach występują i nakładają
się na objawy choroby którą mają leczyć .
http://www.republika.pl/mario236/prozac.html

Dlatego jakaś benzodiazepina lub coś nasennego z komponentą przeciwlękowa
np. jakiś zolpidem na początku byłyby wskazane

Marek

Użytkownik "Cancer" <C...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
:
[...]

Baza sygnatur wirusow (VPS): 0631-3, 2006-08-04
Przetestowano na: 06-08-07 19:11:27

Wybicie barku
Zachowanie ostrożności przy pobieraniu krwi.
Ktore stymulanty sa stosowane w Polsce w ramach legalnej pomocy medycznej?
geriavit lub coś w zamian
sprzedam lampe biotron