Diagnoza do przetlumaczenia

1. Data: 2006-08-04 09:00:59

Temat: Diagnoza do przetlumaczenia
Od: marthin <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze mi dokladnie wyjasnic co to znaczy.

Distortio genus sinfitri sine haematomea Lefio MCL

pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2006-08-04 17:48:17

Temat: Re: Diagnoza do przetlumaczenia
Od: "ewunia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Distortio genus sinistri sine haematoma. Laesio MCL
Skrecenie lewego stawu kolanowego bez krwiaka. Uszkodzenie wiezadla
pobocznego piszczelowego.

ewunia

Uzytkownik "marthin" <m...@U...pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2006-08-04 20:51:05

Od: marthin <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewunia wrote:

> Distortio genus sinistri sine haematoma. Laesio MCL
> Skrecenie lewego stawu kolanowego bez krwiaka. Uszkodzenie wiezadla
> pobocznego piszczelowego.
>
> ewunia

Czy badanie "reczne" ortopedy wystarczy. Co zazwyczaj robi sie w takich
przypadkach z poszkodowanym?

Omamy po seronilu.
Wybicie barku
Zachowanie ostrożności przy pobieraniu krwi.
Ktore stymulanty sa stosowane w Polsce w ramach legalnej pomocy medycznej?
geriavit lub coś w zamian