Zaczerwienie twarzy

1. Data: 2003-09-11 11:17:32

Temat: Zaczerwienie twarzy
Od: "Przemek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z gupowiczów wie jak zlikwidować skuteczenie zaróżowienie twarzy.
Próbowałem wyciągów kremów z kasztana, kremu Pityval, Ld 21 nic nie pomaga

Niech ktos cos poradzi

Pozdrawiam
Przemek

1. Data: 2003-09-11 17:21:16

Temat: Re: Zaczerwienie twarzy
Od: "" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Próbowałem wyciągów kremów z kasztana, kremu Pityval, Ld 21  nic nie pomaga

Zaróżowienie twarzy jest objawem-przyczyny moga być różne. Tak więc ocena
należy do dermatologa Należy ocenić miejsce i stopnień
zaczerienienia,przyzczynz zaostrzenia, inne towarzyszące objawy np.złuszczanie
pieczenie. Nie ma sensu wydawać kasy na kremy bez rozpoznania dermatologicznego.
dermatolog przyjmuje bez skierowań

1. Data: 2003-09-11 17:55:38

Od: "Dober" <dober_@_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pityval nie zlikwiduje zaczerwienienia skory...
na takie dolegliwosci jest seria TOLERIANE z podzialem na skore sucha (krem
Toleriane Rich) lub normalna i mieszana (krem Toleriane).

1. Data: 2003-09-11 18:12:02

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek wrote:
> Czy ktos z gupowiczów wie jak zlikwidować skuteczenie zaróżowienie
> twarzy. Próbowałem wyciągów kremów z kasztana, kremu Pityval, Ld 21
> [...]

Wiem, że Oriflame robi krem na zaczerwienienie skóry. Nie wiem, jak działa,
ponieważ sama nie mam takiego problem. W każdym razie cena była dość wysoka,
więc może adekwatna do efektów. ;)

--
Elvira

1. Data: 2003-09-11 19:05:39

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos z gupowiczów wie jak zlikwidować skuteczenie zaróżowienie twarzy.
> Próbowałem wyciągów kremów z kasztana, kremu Pityval, Ld 21 nic nie
pomaga

wiele zależy od przyczyny zaczerwienienia- warto byłoby pokazać się
dermatologowi, bo może byc to oznaka np. trądzika różowatego.
jeśli chodzi o płytko położone naczynka, to możesz spróbować kremu Ruboril,
maseczki na naczynka firmy Flos-Lek, kremu z serii Sensibio firmy Bioderma,
ewentualnie Diroseal Avene (ma zielonkawy odcień tuszujący zaczrewienienie i
dodatkowo wpływa na naczynka)- wszystko w aptekach

1. Data: 2003-09-11 19:17:11

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Przemek wrote:

> Czy ktos z gupowiczów wie jak zlikwidować skuteczenie zaróżowienie twarzy.
> Próbowałem wyciągów kremów z kasztana, kremu Pityval, Ld 21 nic nie pomaga

Najlepiej pojsc z tym do dermatologa, bo przyczyny moga byc rozne -
naczynka, zapalenie skory albo jeszcze cos innego.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

co poza czyszczeniem??