Zadaszenie tarasu

11. Data: 2012-05-31 05:51:41

Temat: Re: Zadaszenie tarasu
Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BQB napisał:

> Skoro tak u Ciebie wieje, to może postaw elektrownie wiatrową jakąś :P
> MSPANC

Chyba nie chciałeś zasugerować, że taka elektrownia wiatrowa zastąpi
zadaszenie na tarasie hahaha...

12. Data: 2012-05-31 07:02:48

Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pozwoleń nie wydają gminy...

pozdrawiam
s_13

13. Data: 2012-06-01 11:27:45

Od: "Jarmiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak jestem skazany na koszty , a najgorsze że zadaszenie "trwałe" wcale
> mnie nie cieszy , bo tak jak pisałem w salonie nie mam zbyt dużego
> przeszklenia a dodatkowo tylko w jednym kierunku , a sam dom nie jest
> optymlanie ustawiony ...

Miałem podobnie (nie z wiatrem, ale z doświetleniem) i zrobiłem zadaszenie
tarasu pergolowe a na to
płyty z poliwęglanu komorowego. Teraz mogę siedzieć w deszczu na tarsie a w
pokoju jest nadal jasno.

Jarek

14. Data: 2012-06-01 13:55:01

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>tarasu pergolowe a na to
>płyty z poliwęglanu komorowego. Teraz mogę siedzieć w deszczu na tarsie a w

Zrezygnowałem ...

Dostałem wycenę za "zabudowę" tarasu 4x5m z zadaszeniem z płyt PCV falistych
około 3500zł .Zadaszenie prymitywne (4 słupy i zadaszenie) , bez żadnych
dodatków ...

Niestety takie zadaszenie przypomina mi szopę :( a zadaszenie z poliwęglanu
przystanki autobusowe :(

Chciałem z dachówki , aby wyglądało jak reszta domu ale niestety nie da sie
bo za małe pochylenie ...

Po rozmowie z żoną zdecydowaliśmy się że jednak rezygnujemy z takiego
zadaszenia bo tak naprawdę nikomu z nas tak naprawdę do końca się takie
zadaszenie nie podoba ...
Najbardziej podoba mi się zadaszenie w bryle domu ...

Chyba jednak zaryzykuję i kupię markizę ...

15. Data: 2012-06-02 14:01:39

Od: "Majka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

> Mam parasol ale też mnie często wkurza. Wymysliłem więc że sam zrobię
> zadaszenie z... płótna żaglowego.

A czy taki materiał, płótno, będzie chronić przed opadami, tzn. przed
deszczem, czasem burzą w lecie?
Czy jest to materiał nieprzemakalny, czy tylko chroni od słońca
przepuszczając przez siebie wodę?

Majka

16. Data: 2012-06-12 10:45:38

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:

> A czy taki materiał, płótno, będzie chronić przed opadami, tzn. przed
> deszczem, czasem burzą w lecie?
> Czy jest to materiał nieprzemakalny, czy tylko chroni od słońca
> przepuszczając przez siebie wodę?

zależy jakie dasz płótno czy tworzywo...

można kupić płótno impregnowane albo membranę z jakiegoś tworzywa sztucznego
wodoodpornego.

17. Data: 2014-04-03 20:42:09

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 maja 2012 19:01:12 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:
> [...]
w Strzelinie zamówiem przez telefon wysyłkowo ,i sie z dziwiłem co do jakości
zadaszenia bo po naprężeniu jest tak stabilne i silne ze wymiekam ,płaciłem 70zł za
m2,z materiału namiotowego ,ale z materiałów żaglowych robią za 100złm2 a z materiału
z markiz 120 złm2 ,słupki sobie wmurowałem stalowe i mam za małe piniążki mam
zadaszenie super ,goście co przyjdą są w szoku,po prostu wyszło zajebiście.
pozdrawiam. Lokalizacja
ul. PRACOWNIA ART. STRZELIN ul.Pocztowa 14 501569138 g...@i...eu wysyłamy na
całą polske
Strzelin
woj. dolnośląskie są na gratce i na tablicy

18. Data: 2014-04-03 21:45:25

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 20:42:09 UTC+2 użytkownik w...@o...pl napisał:
>wysyłamy na całą polske
Spamowac też trzeba umieć;)

Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki
Coś mi podgryza kostkę betonową
czy stary piec kaflowy jest coś warty ?
Podwójne gniazdo z wyłącznikiem
Zużycie energii do ogrzania mieszkania