Zajady a moze cos innego

1. Data: 2004-10-17 12:13:39

Temat: Zajady a moze cos innego
Od: "deminek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kilka dni temu zrobily mi sie takie male pecherzyki na wardze gornej.
Smarowalem to mascia z witamina A ale po nocy okazalo sie ze jest jeszcze
gorzej tzn nastapila opuchlizna i pokazala sie chyba ropa.
W aptece doradzili mi Zovirax.Juz jest drugi dzien jak to smaruje i ropa
znikla i pojawil sie maly strupek ale opuchlizna nie chce zejsc.
Poradzcie co moge zrobic zeby to zeszlo.
Pozdrawiam
Jacek

2. Data: 2004-10-17 14:20:36

Temat: Re: Zajady a moze cos innego
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka dni temu zrobily mi sie takie male pecherzyki na wardze gornej.
> nastapila opuchlizna i pokazala sie chyba ropa.
> W aptece doradzili mi Zovirax. pojawil sie maly strupek
pewnie opryszczka. nadal stosuj Zovirax. jeśli nie przejdzie- idź do
lekarza.

niskie cisnienie - czy to jest problem ?
woreczek
Palenie, DHEA
zaczerwienienie penisa
moja szyja ;)