niskie cisnienie - czy to jest problem ?

1. Data: 2004-10-17 11:43:16

Temat: niskie cisnienie - czy to jest problem ?
Od: "Jarek" <l...@b...net.au> szukaj wiadomości tego autora

Ogólne pytanie - moja zona (48 lat) ma cisnienie 90/60 - byla u lekarza
i poinformowano ja ze powinna byc szczesliwa majac takie pomiary.
Zona pija z reguly 2 kawy dziennie - po trzeciej "dostaje szalu" - robi
sie zbyt aktywna. Czy trzeba cos dalej robic z tym, czy dalej byc
szczesliwym ?

2. Data: 2004-10-17 18:30:00

Temat: Re: niskie cisnienie - czy to jest problem ?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: oVscd.29487$5...@n...bigpond.net.au,
Od: Jarek <l...@b...net.au>
Było:
> [...]
> Zona pija z reguly 2 kawy dziennie - po trzeciej "dostaje szalu" -
> robi sie zbyt aktywna. Czy trzeba cos dalej robic z tym, czy dalej byc

My z żoną to robimy /coś z tym dalej/ ... Ale znacznie przed 3 kawą :D
No i jesteśmy szczęśliwi ;-)

Jeśli twoja Żona doszła już do etapu nadpobudliwości (kilkanaście lat picia
kawy) to proponuję żeby piła mocniejszą (esspresso) ale rzadziej np. raz w
tygodniu. Organizm już się przyzwyczaił i od teraz będzie coraz gorzej.
Ciśnienie krwi kawa (kofeina) podnosi poprzez zwężenie naczyń krwionośnych.
W herbacie i CocaColi - i paru innych produktach - też jest kofeina tylko
uwalnia wolniej do krwi to i działanie jest wolniejsze.

Ja po szpitalu mogę tylko kawę wąchać - takie proszki :-( - a to jest gorsze
od samodzielnego dozowania sobie przyjemności.

Na poranne obudzenie też jest dobre jak się człowiek położy spać przed
północą :-)

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

3. Data: 2004-10-17 18:42:22

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: ckudo2$2gf$...@a...news.tpi.pl,
Od: Sławek SWP <s...@w...pl>
Było:
> W: oVscd.29487$5...@n...bigpond.net.au,
> Od: Jarek <l...@b...net.au>
> Było:

Znalazłem takie coś:

http://www.resmedica.pl/zdlekarz1100.html
temat:
Czy kawa podwyższa cholesterol?

--------

4. Data: 2004-10-17 22:16:34

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <l...@b...net.au> napisał w wiadomości
> Ogólne pytanie - moja zona (48 lat) ma cisnienie 90/60 - byla u lekarza
> i poinformowano ja ze powinna byc szczesliwa majac takie pomiary.

Ja mam podbne cisnienie i takze lekarz wcale sie tym nie przejal.
Pije jedna ale za to duuuzo kawe dziennie,ktora wcale mi cisnienia nie
podnosi.

Magda

woreczek
Palenie, DHEA
zaczerwienienie penisa
moja szyja ;)
do lekarzy:"zespół bólowy miednicy mniejszej"