Zakazana miłość

następny post »
Data: 2005-09-09 11:09:47
Temat: Zakazana miłość
Od: "Natalia i Marta" <e...@o...pl>

Mam bardzo poważny problem od kiedy zaczełam chodzić do nowej szkoły czułam się
opuszczona koledzy i kolezanki mnie nie rozumieli po prostu to nie jest mój
poziom oni zachowują się jak niedojrzałe szczeniaki.Od pierwszej lekcji z panem
Tomaszem zrozumialam że chyba tylko on rozumie moje problemy, coraz cześciej
zaczeliśmy rozmawiać a przedmiot którego uczy stał się moim ulubionym(jezyk
angielski).Jego imie widniało w każdym moim zeszycie. Klasa wyśmiewała mnie ale
co te dzieci mogą wiedziec o prawdziwej milosci. Po nie długim czasie ta
wiadomość doszła do pana Tomasza, bardzo się zdziwil i przeprowadzil ze mna
powazna rozmowe powiedzial że jeżeli nie zmienie swojego stosunku do niego to
będzie musial opuścic szkole.Ludzie poradżcie mi co mam, zrobić ukrywac swoje
uczucia czy już wiecej go nie widziec???