Zakazana miłość

1. Data: 2005-09-09 11:09:47

Temat: Zakazana miłość
Od: "Natalia i Marta" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo poważny problem od kiedy zaczełam chodzić do nowej szkoły czułam się
opuszczona koledzy i kolezanki mnie nie rozumieli po prostu to nie jest mój
poziom oni zachowują się jak niedojrzałe szczeniaki.Od pierwszej lekcji z panem
Tomaszem zrozumialam że chyba tylko on rozumie moje problemy, coraz cześciej
zaczeliśmy rozmawiać a przedmiot którego uczy stał się moim ulubionym(jezyk
angielski).Jego imie widniało w każdym moim zeszycie. Klasa wyśmiewała mnie ale
co te dzieci mogą wiedziec o prawdziwej milosci. Po nie długim czasie ta
wiadomość doszła do pana Tomasza, bardzo się zdziwil i przeprowadzil ze mna
powazna rozmowe powiedzial że jeżeli nie zmienie swojego stosunku do niego to
będzie musial opuścic szkole.Ludzie poradżcie mi co mam, zrobić ukrywac swoje
uczucia czy już wiecej go nie widziec???

2. Data: 2005-09-09 11:20:49

Temat: Re: Zakazana miłość
Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie musial opuścic szkole.Ludzie poradżcie mi co mam, zrobić ukrywac swoje
> uczucia czy już wiecej go nie widziec???

Siemasz :))))

Hehehehehe no to widze, że naprawde jest z Tobą ciężko :)...ale słuchaj to jest
dorosły facet, który wie co robi...wiem, że jest przystojny...hehehe....okej to
się wytnie, ale moim zdaniem, powinnaś sobie dac spokój.Nie ma go już w naszej
szkole i musisz się z tyym uporać...Wiem, że to jest dla Ciebie ciężkie...ale
życie nie kączy się najdnym facecie...ON BYŁ DLA CIEBIE ZA STARY MALEŃKA:)))
może pomóc znaleźć Ci lepszego faceta i w odpowiednim
wieku:>????Bużka..pozdrawiam. Pa

3. Data: 2005-09-09 11:25:50

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uczucia czy już wiecej go nie widziec???
>
> -- szkoła to nie czas i miejsce na romansy musisz się z tym liczyć że on jest
od ciebie starszy ............. i przez Ciebie mogągo wyrzucic ze szkoły.Wieć to
jeszcze dobrze przemyśl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Data: 2005-09-09 12:06:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia i Marta:
> ... Ludzie poradżcie mi co mam, zrobić ukrywac swoje
> uczucia czy już wiecej go nie widziec???

Wow! To dopiero... ;)

W tej sytuacji widze wyjscia, o ktorych pisalem juz w temacie
"zdrada". :)

--
Czarek

problemy miłosne