"Słowo nie strzała a głębiej ranić może!"...

1. Data: 2005-09-09 11:11:10

Temat: "Słowo nie strzała a głębiej ranić może!"...
Od: "<<MaGdAlEnKa>>" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!!!

Co myślicie o naszym temacie???...

&#8222;Słowo nie strzała a głębiej ranić mogą&#8221;

...Na co dzień popełniamy wiele błędów... Okazują się one bardzo dużymi lub
malutkimi przewinieniami... Niektórzy maja do nas o to ogromny żal...Ponieważ
może ich to zaboleć...Każde nie przemyślane słowo czasami okazuje się zbędne,
czasami pogarsza obecna sytuację... Ale gdyby człowiek nie popełniał błędów to
niczego by się w dalszym życiu nie nauczył...Nie usamodzielnił by się ... Nie
nauczył by się stawiać czoła wszystkim sprzecznością życiowym...

GDYBY CZŁOWIEK NIE POPEŁNIAŁ BŁĘDÓW TO NIE BYŁ BY CZŁOWIEKIEM!!!!- Tacy
zostaliśmy stworzeni!!!!

2. Data: 2005-09-09 11:19:36

Temat: Re: "Słowo nie strzała a głębiej ranić może!"...
Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

"<<MaGdAlEnKa>>" <e...@o...pl> napisał(a):
> Witam Wszystkich!!!

witam was, drodzy - krzyśku, natalio, magdalenko itp.
zgłosiłem was do abuse. żegnam wszystkich!!

Cimoszenie: Skłonnośc do pomyłek; gmatwanie, mataczenie, pokrętny sposób tłumaczenia.

3. Data: 2005-09-09 11:25:45

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-09-09 12:01:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<MaGdAlEnKa>>:
> Co myślicie o naszym temacie???...

Chore, ocipiale pierdolenie. :)

--
Czarek

5. Data: 2005-09-09 14:12:19

Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <p...@b...plonk> napisał(a):

> witam was, drodzy - krzyśku, natalio, magdalenko itp.
> zgłosiłem was do abuse. żegnam wszystkich!!

a przed chwiklą dostałem odpowiedź:
"Zablokowałem 7 sztuk takich profili.
Pozdrawiamy,
--
Zespół Abuse Onet.pl SA, 31-035 Kraków, ul.Starowiślna 48 Polityka Onet
AntySpam: http://antyspam.onet.pl/2435,dzial.html"

dzięki serdeczne

Cimoszenie: Skłonnośc do pomyłek; gmatwanie, mataczenie, pokrętny sposób tłumaczenia.

Zakazana miłość
problemy miłosne
Czytaliście?
Jak zachorowac na anoreksje?