Ja tego nie wytrzymam!!!

1. Data: 2005-09-09 11:16:19

Temat: Ja tego nie wytrzymam!!!
Od: "natalia i marta" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem co mam robić!!!W tym roku zaczełam chodzić do klasy ponadgimnazjalnej
i właśnie od tego momentu zaczoł się mój koszmar.A mianowicie popularna grupka
w szkole po prostu znęca się na de mna psychicznie i fizycznie.Już sama nie
wiem co mam robić?Nauczyciele albo tego nie widzą albo po prostu nie chcą
widziec. Te dzieciaki są jednymi z najbogatszysz uczniów w szkole, a mojej
rodziny nie stac na nowe ciuchy,czy telefon komórkowy.Każdego dnia boje się
wyjść z domu bo nie wiem co się dzisiaj zdarzy.

2. Data: 2005-09-09 11:24:10

Temat: Re: Ja tego nie wytrzymam!!!
Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodziny nie stac na nowe ciuchy,czy telefon komórkowy.Każdego dnia boje się
> wyjść z domu bo nie wiem co się dzisiaj zdarzy.

Siema

No sama nie wiem co mam Cina to odpowiedziec....poprostu ŻAL MI CIEBIE KOBIETO
:(((((

3. Data: 2005-09-09 20:53:15

Od: "Hannibal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Dziwne to bo przeważnie ro ci biedniejsi maltretują tego bogatszego o kase.
Przeżyjesz nie ty tylko tak masz, banda barachło i tyle. Widziałem taki
"cwaniaczków" - w średniej jako synalkowie nauczyciela mieli piątki a potem
studia 3 razy zaczynali.

"Gówno na wierzch zawsze wypłynie"

4. Data: 2005-09-16 15:52:12

Od: "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To się nazywa mobbing. Dotyczy miejsc pracy ale tez szkól. Poszukaj w google
a znajdziesz mnostwo odnośników na ten temat. Są też książki o mobbingu.
Ciekawostka - mobbing jest zakazany w myśl kodeksu pracy. Jeżeli możesz to
nagraj na ukrytym dyktafonie i/lub kamerze sceny gdy grupa Ci dokucza a
potem udaj się na skargę do nauczycieli, kuratorium , prawnika, psychologa
lub na policję.
Musisz pokazac pazurki zeby im obrzydzić zabawę w naśmiewanie się z Ciebie
czyli mobbing. Nie musisz być silna fizycznie. Wystarczy pokazać że nie
zawachasz się poświecic sił i środków aby pomścić krzywdę i byc
konsekwentna.

"Słowo nie strzała a głębiej ranić może!"...
Zakazana miłość
problemy miłosne
Czytaliście?
Jak zachorowac na anoreksje?