JAK ŻYĆ GDY KTOŚ NIE KOCHA...?

1. Data: 2005-09-09 11:16:47

Temat: JAK ŻYĆ GDY KTOŚ NIE KOCHA...?
Od: "madzia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej mam na imię Magda mój problem stwarza mi wielki kłopot.....od dawna kocham
pewnego chłopa który ma na imię Krystian. Ta bezgraniczna miłość trwa bardzo
długo i strasznie mnie gnębi. I jak tu żyć gdy ktoś ...gdy ktoś naprawdę nie
kocha. Rozmawiałam z nim na ten temat już kilka razy a on stwierdził, ze może
mnie pokochać jak siostrę a nie dziewczynę. Nie wiem co mam począć ta myśl nie
daje mi spokoju za bardzo go kocham. Strasznię na tym cierpię. Moja mama
stwierdziła że to w życiu różnie bywa jak nie ten to następny. nie mogę po
nocach spać bo cały czas o nim myślę. Krystianku kocham Cię ta myśl nasuwa mi
się codziennie po prostu nie dam sobie rady jak tak dalej pójdzie.........

2. Data: 2005-09-09 11:24:39

Temat: Re: JAK ŻYĆ GDY KTOŚ NIE KOCHA...?
Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Hej magda moze moja rada wyda ci sie glupia ale jezeli ten chlopak naprawde
nic do ciebie nie czuje to nie ma sensu byś siebie i jego meczyla ta miloscia
rozejzyj sie do okola

3. Data: 2005-09-09 11:27:11

Od: "zdrada" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

twoja mama ma racje nie ten to nastepny,

4. Data: 2005-09-09 12:00:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

madzia:
> ... Strasznię na tym cierpię.
> Moja mama stwierdziła że to w życiu różnie bywa jak nie ten to
następny.

Nooo.... to dopiero. ;)

Tutaj widze nastepujace wyjscia:
a) punkt c z mojej odpowiedzi z tematu "zdrada",
b) pochlastac sie smiertelnie tepa zyletka,
c) rozpedzic sie na rowerze i przywalic glowa w cos bardzo duzego
i twardego (bez kasku!).

--
Czarek

5. Data: 2005-09-09 15:38:01

Od: Olek Olowski <o...@t...pll> szukaj wiadomości tego autora

madzia wrote:

> [...]
> się codziennie po prostu nie dam sobie rady jak tak dalej pójdzie.........

sama dobrze wiesz ze nie ma odpowiedzi na to pytanie, poniewaz ciezko
jest zapanowac nad swoimi uczuciami i cokolwiek tu napisze to i tak
zrobisz to co bedziesz umiala kochajac...

polecam medytacje, naucz sie jednej z technik medytacji, nastepnie skup
sie na tym uczuciu, zmaterializuj je a nastepnie zniszcz...
ja tak radze sobie z chorobami czy z bolem...

6. Data: 2005-09-09 15:43:43

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olek Olowski" <o...@t...pll> napisał w wiadomości

> [...]
> sie na tym uczuciu, zmaterializuj je a nastepnie zniszcz...
> ja tak radze sobie z chorobami czy z bolem...

ollo, zostaw tego już martwego trollo :)

p.

7. Data: 2005-09-09 16:44:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki; <4321a915$0$6486$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> Użytkownik "Olek Olowski" <o...@t...pll> napisał w wiadomości

> ollo, zostaw tego już martwego trollo :)

Ja wiem, czy martwego? - dziś już jest tylko jedna wersja Firefoxa i
Mozilly vel Netszkapy.;)

Flyer

8. Data: 2005-09-09 17:02:25

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> niezbecki; <4321a915$0$6486$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> Ja wiem, czy martwego? - dziś już jest tylko jedna wersja Firefoxa i
> Mozilly vel Netszkapy.;)

heh ;D

p.

9. Data: 2005-09-10 10:17:35

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

madzia napisał(a):

> Hej mam na imię Magda mój problem stwarza mi wielki kłopot.....od dawna kocham
> pewnego chłopa który ma na imię Krystian. Ta bezgraniczna miłość trwa bardzo

Świat nastki nam tu prezentujesz ;)
Ciekawe masz doświadczenia.

Zbyt wrażliwe nastki kultują jakieś niespełnione emocje pseudo miłości,
a te mniej chodzą z chłopcami bo taka jest moda i jak wszystkie
koleżanki mają chłopaka to ona też musi mieć.

Czy nastka jest zdolna do dojrzałej miłości?

10. Data: 2005-09-10 21:18:31

Od: "Ewa" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

Nie pomyślałaś, że może go idealizujesz, tylko dlatego, że niec między wami
nie było? Daj spokój i rozejrzyj się za chłopakiem, który będzie realny.
Wiem, że łatwo się radzi, ale naprawdę wiem coś o tym. Skąd wiesz czy po
pierwszym miesiącach romantycznej miłości nie pomyślisz " o kurcze gdzie ja
miałam oczy? " Ewka

Ja tego nie wytrzymam!!!
"Słowo nie strzała a głębiej ranić może!"...
Zakazana miłość
problemy miłosne
Czytaliście?