problemy miłosne

1. Data: 2005-09-09 11:01:36

Temat: problemy miłosne
Od: "Potrzebujace pomocy" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !!

Mam problem...zakochałam się w chłopaku, z którym nie moge być, ponieważ On jest
zakochany całkiem w innej dziewczynie. Jesteśmy razem w klasie. Spędzamy z soba
dużo czasu i moge tak powiedzieć że coraz bardziej się w niem zakochuję i nie
moge przestać o nim myśleć. Jest mi ciężko bo nie wiem co mam robić...prosze was
o pomoc....naprawdę jej potrzebuję...prosze pomózcie mi co ja mam zrobić na
swoim miejscu...czy mam dalej robić tak jak jest teraz czy poprostu mam mu
powiedziec to co czuję do niego...Ale obawiam się, że jak wyznam jemu moją
prawdziwą miłośc, to boję się, że poprostu chłopaczyna mnie odrzuci a ja tego
nie chcę !!!!!!

2. Data: 2005-09-09 11:20:27

Temat: Re: problemy miłosne
Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie chcę !!!!!!
>
> Dziewczyno nie łam sie złap na mieście tą jego lafirynde i tak jej wpierdziel
że juz z taką tważą nikt jej nie zechce a szczególnie twój ukochany.Jeżeli nie
potrafisz sie bić to zapisz sie na lekcje boksu -

Czytaliście?
Jak zachorowac na anoreksje?
Czytanie fotograficzne
Wybór ?
To niesamowite, w jakich czasach żyjemy ...