zdrada

1. Data: 2005-09-09 11:20:32

Temat: zdrada
Od: "zdrada" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem:
Od pewnego czasu widuje mojego chłopaka, z którym jestem już 2 lata z inną
dziewczyna. Spotykam go bardzo często na mieście, parku w objęciach innej
dziewczyny. Kiedy widzę ich z daleka dzwonię do niego by spytać co robi z
nadzieją, że chłopak na którego patrzę nie wyjmie telefonu z kieszeni niestety
moje nadzieje są złudne. On wyciąga telefon nawet nie odchodzi tylko w uścisku z
nią odbiera telefon i słyszę &#8222;cześć kochanie...&#8221;rozmawia ze mną jak gdyby
nigdy
nic kłamiąc, że jest właśnie z rodzicami na zakupach albo wymyśla jeszcze
bardziej bzdurne rzeczy, obiecując, że jak wróci to przyjdzie do mnie. I tak
jest na umówioną godzinę przychodzi i tuli się oraz mówi takie miłe rzeczy,
zachowuje się całkiem normalnie jakbyśmy byli parą a on by wcale nie miał na
boku innej ale nie wiem o tym, że ja wiem o jego zdradzie. A mój problem w tym
tkwi, że ja bardzo go kocham i nie mam odwagi ani siły by mu o tym powiedzieć i
proszę o pomoc jestem bardzo załamana. Co ja mam zrobić?

2. Data: 2005-09-09 11:27:10

Temat: Re: zdrada
Od: "dfdff" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-09-09 11:51:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdrada:
> ... mój problem w tym tkwi, że ja bardzo go kocham i nie mam
> odwagi ani siły by mu o tym powiedzieć i proszę o pomoc
> jestem bardzo załamana.
> Co ja mam zrobić?

Widze nastepujace wyjscia:
a) skoczyc z wiezowca,
b) utopic sie,
c) isc na dyskoteke i odbyc szybki stosunek seksualny z nieznajomym.

--
Czarek

JAK ŻYĆ GDY KTOŚ NIE KOCHA...?
Ja tego nie wytrzymam!!!
"Słowo nie strzała a głębiej ranić może!"...
Zakazana miłość
problemy miłosne