Zakażenie sporyszem!!!

1. Data: 2007-03-01 18:36:35

Temat: Zakażenie sporyszem!!!
Od: "LL" <l...@g...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Zacznę o tego ze jakies 4 lata temu zrobilem tatuaż i od tamtego czasu
pojawily sie moje problemy ze zdrowiem.HIV,HBS,HCV,TOXO wykluczone teraz
jestem w trakcie poszukiwania alergii.
Moj lekarz podunął mi pomysł abym skontaktował sie z dobrym alergologiem,
dermatologiem i porozmawiał o zakażeniach grzybicznych, słyszał bowiem,
moze nie czesto,ale zdażąja sie zarazenia własnie "sporyszem" w trakcie
wykonywania tatuażu z uwagi na używanie własnie tegoż grzyba jako składnika
barwnika do tatuaży.Tu pytanie
Czy ktos zetknął sie moze z taką formą zakażenia,posiada jakąś więdzę w tym
temacie(bo google szczątkowo trktują w tym temacie) lub podsunie mi jakie
badanie należałoby wykonać aby sie dowiedziec czy ten grzyb siedzi we mnie
czy nie-dodam ze tatuaż był wykonywany profejonalnym sprzetem i barwnikami i
przez człowieka kompetentnego ale NIE w profesjonalnym studiu.Wytatuował
kilka osób które znam a jedynie ja ma jakies problemy z tym związane.
Dzieki za ewentualne odp i sorry ze długi post.
LL