Zakupy przez internet...

1. Data: 2005-07-02 10:24:55

Temat: Zakupy przez internet...
Od: "Rajmund M." <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Obiło mi się o uszy, że istnieje możliwość zakupu sadzonek przez internet.
No i mam wątpliwości czy to aby bezpieczne. Co z roślinkami podczas
przesyłki? Czy aby krzywda im się nie dzieje? Ktoś ma jakieś doświadczenia?
No i - jeżeli uważacie, że to ma sens - czy ktoś mógłby polecić mi jakiś
sklep sprzedający wysyłkowo?

Pozdrawiam,
Rajmund

--
http://www.whisky.pl

2. Data: 2005-07-02 11:08:16

Temat: Re: Zakupy przez internet...
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No i - jeżeli uważacie, że to ma sens - czy ktoś mógłby polecić mi jakiś

Wysyłam rośliny od wielu lat.Jeśli roślina jest dobrze zapakowana,
to nic jej sie nie stanie w czasie podróży.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-07-02 11:29:41

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rajmund M. napisał(a):
> [...]
> No i - jeżeli uważacie, że to ma sens - czy ktoś mógłby polecić mi jakiś

Na Allegro kupuję liliowcee, funkie, klony nawet
rośliny akwariowe. Jeszcze nie miałem negatywnych doświadczeń.
Wszystko dochodzi szybko, przyjmuje się, rośnie, kwitnie.
Z firm mogę polecić www.kwietnik.com.pl z tym, że właśnie zakwitł
mi od nich "Delta Flame" ( liliowiec ) i nie zgadza się z opisem
wcale a wcale. Ale ładny jest :-)

4. Data: 2005-07-02 12:08:21

Od: Zuzka <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rajmund M. napisał(a):
> [...]
> No i - jeżeli uważacie, że to ma sens - czy ktoś mógłby polecić mi jakiś

kilka razy kupiłam sadzonke przez internet. Kilka z nich wysępiłam i
doszły pocztą bez szwanku. Kilka tez wysłałam i ponoć "włos im z głowy
nie spadł".
Myslę, ze sama przesyłka to nie problem - gorzej z samymi juz
sadzonkami, bo ostatnio bardzo sie na allegro nacięłam :(

Zuzka

5. Data: 2005-07-02 12:50:22

Od: w...@m...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No i - jeżeli uważacie, że to ma sens - czy ktoś mógłby polecić mi jakiś

na http://wspanialeogrodymaryli.republika.pl/index.html
https://www.zielone.pl/ oraz u mirzana
http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?t=26
moje doświadczenia są bardzo dobre
sadzonki przychodzą zdrowe i dobrze się przyjmują
u sprawdzonych sprzedawców można spokojnie kupować.
pozdr.MoWo

6. Data: 2005-07-02 13:32:35

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No i - jeżeli uważacie, że to ma sens - czy ktoś mógłby polecić mi jakiś

Przez internet-jeśli szukasz czegoś rzadkiego i nie możesz znależć.
Rośliny kupione wysyłkowo są na ogół mniejsze niż oczekujesz :))
Do Rogożnicy masz 30 km,do punktu przy Ogrodzie Botanicznym ok.70.
Przy okazji zwiedzisz ogród i coś podpatrzysz.
Trochę ciekawych roślin ( i ładny ogród)jest przy wyjeżdzie ze Świebodzic
-zabytkowa brama do Książa.Nazywa sie to chyba Galeria Roślin.

Pozdrawiam, Lilka

7. Data: 2005-07-02 16:14:57

Od: "Rajmund M." <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" napisał:

> [...]
> Trochę ciekawych roślin ( i ładny ogród)jest przy wyjeżdzie ze Świebodzic
> -zabytkowa brama do Książa.Nazywa sie to chyba Galeria Roślin.

Hej, czyżbyśmy sąsiadami byli? Okolice Wałbrzycha?

Najpierw chyba sprawdzę co oferują wymienione przez Ciebie punkty. Nie,
przepraszam, najpierw poczekam aż skończy się definitywnie remont domu.
Przynajmniej jego pierwsza faza. Ktoś mnie ostrzegał przed eksapnsywnością
ogródkową robotników. Dekarze podczas wymiany dachu zniszczyli mi niemal
doszczętnie trawnik, połamali dwa dopiero co nasadzone rododendrony,
wydeptali świeżo zasianą trawę... Jeszcze kilka dni bez deszczu i sobie
pójdą precz... Wtedy będę ogród doprowadzał do porządku.

Pozdrawiam,
Rajmund

--
http://www.whisky.pl

8. Data: 2005-07-02 16:16:39

Od: "Rajmund M." <t...@a...es> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" napisał:
> Wysyłam rośliny od wielu lat.Jeśli roślina jest dobrze zapakowana,
> to nic jej sie nie stanie w czasie podróży.

A jakiś adres internetowy? Nie wiem czy lokalnie znajdę te wszystkie
rośliny, które chciałbym nasadzić po inwazji ekip remontowych czterech
(instalacja elektryczna, centralne ogrzewanie, dach, kuchnia i łazienka)...

Pozdrawiam,
Rajmund

--
http://www.whisky.pl

9. Data: 2005-07-02 19:15:17

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości > > sklep
sprzedający wysyłkowo?
> Wysyłam rośliny od wielu lat.Jeśli roślina jest dobrze zapakowana,
> to nic jej sie nie stanie w czasie podróży.

Co? Może te piękne liliowce? W jakiej cenie?
pozdrawiam niecierpliwie
Anka

10. Data: 2005-07-03 06:02:52

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

   Wysyłam rośliny od wielu lat.Jeśli roślina jest dobrze zapakowana,

> Co? Może te piękne liliowce? W jakiej cenie?
> pozdrawiam niecierpliwie
> Anka

W tym roku liliowców nie wysyłam, nie są posadzone do doniczek.
Może zdążę rozsadzić do jesieni, ale tylko niektóre odmiany.
Pozdsrawiam,Mirzan

Jaki to krzew-białe kwiatostany?
co to jest +wiciokrzew
Trzmielina