Żaluzje- czyszczenie

1. Data: 2004-09-04 08:45:25

Temat: Żaluzje- czyszczenie
Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie myję okna (co widać ;))i po raz kolejny coś mnie bierze z powodu
żaluzji. macie jakiś psrawdzony patent na sprawne wyczyszczenie żaluzji??
--
Elżbieta

1. Data: 2004-09-04 17:46:16

Temat: Re: Żaluzje- czyszczenie
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:
> właśnie myję okna (co widać ;))i po raz kolejny coś mnie bierze z
> powodu żaluzji. macie jakiś psrawdzony patent na sprawne
> wyczyszczenie żaluzji??

Odpiąć, włożyć do wanny i wyszorować szczotką. Ustawić pionowo żeby
obciekły i powiesić z powrotem.
Chyba że masz takie, których nie da się zdjąć?
Jeśli tak, to są w sklepach takie specjalne ściereczki do czyszczenia
żaluzji - zbierają każdy pyłek - znana firma ale nie pomnę nazwy...
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-09-04 19:38:35

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Sep 2004 19:46:16 +0200, DominikaNM
<dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał:

> Odpiąć, włożyć do wanny i wyszorować szczotką. Ustawić pionowo żeby
> obciekły i powiesić z powrotem.

No więc odpięłam, wyszorowałam i wyglądają okropnie (nie wycierałam), bo
są na nich plamy i zacieki. A wycieranie każdej listewki do sucha jakoś mi
się nie uśmiecha :(

> Jeśli tak, to są w sklepach takie specjalne ściereczki do czyszczenia
> żaluzji - zbierają każdy pyłek - znana firma ale nie pomnę nazwy...

Nie spotkałam się, ale też nie pytałam więc może dlatego. Gdybyś sobie
przypomniała nazwę to byłabym bardzo wdzięczna.

--
Elżbieta

1. Data: 2004-09-04 23:01:58

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał w wiadomości
> No więc odpięłam, wyszorowałam i wyglądają okropnie (nie wycierałam), bo
> są na nich plamy i zacieki. A wycieranie każdej listewki do sucha jakoś mi
> się nie uśmiecha :(

wystarczylo je przewiesic na skraju wanny tak, zeby listewki lezaly na
plask..i przecierac sucha szmatka z 2 stron..
patent na wanne w myciu jest najlepszy.. :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-09-05 20:15:20

Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI> szukaj wiadomości tego autora

> właśnie myję okna (co widać ;))i po raz kolejny coś mnie bierze z powodu
> żaluzji. macie jakiś psrawdzony patent na sprawne wyczyszczenie żaluzji??

No cóż. Włóż do zmywarki i pusc na 50 stopni. Wg niektórych na tej grupie
wszystko da sie w zmywarce dokladnie wyczyscic.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

1. Data: 2004-09-06 14:17:10

Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@b...pl>
> [...]

> Nie spotkałam się, ale też nie pytałam więc może dlatego. Gdybyś sobie
> przypomniała nazwę to byłabym bardzo wdzięczna.

no cóż - obawiam się, że nawet stosowanie spur płynów bezsmugowych zostawi
smugi
jedyne wyjście to ręczne wycieranie po 1 listku (można się wspomóc suszarką
do włosów) :))

no i jest jeszcze jedno wyjście - znajdź kogoś kto tanio umyje i okna i
żaluzje - wyjście najlepsze

plusz ( http://www.plusz.pl )

1. Data: 2004-09-06 17:41:16

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Sep 2004 22:15:20 +0200, SQLwysyn <s...@v...pI> napisał:

> No cóż. Włóż do zmywarki i pusc na 50 stopni. Wg niektórych na tej grupie
> wszystko da sie w zmywarce dokladnie wyczyscic.

Niestety mam "czterdziestkępiątkę" więc się nie zmieszczą.

--
Elżbieta

1. Data: 2004-09-06 19:19:07

Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety mam "czterdziestkępiątkę" więc się nie zmieszczą.

BArdzo celna riposta. Gratuluje. :-)

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

1. Data: 2004-09-07 12:11:17

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Sep 2004 21:19:07 +0200, SQLwysyn <s...@v...pI> napisał:

> BArdzo celna riposta. Gratuluje. :-)

A co liczyłes, że się obrażę??
A "45" naprawdę mamy, ale to nie ten wątek :)
--
Elżbieta

lodowka obok pieca do zabudowy?
czyszczenie materiału tapczanu
SPRZEDAM 2 DZIAŁKI BUDOWLANE I 2 DZIAŁKI REKREACYJNE:
tereny powodziowe, kto wie?
saiding