Zamówiłam w www.bielizna.oh.pl i pomyłka!

1. Data: 2003-10-02 08:28:09

Temat: Zamówiłam w www.bielizna.oh.pl i pomyłka!
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odebrałam i dostałam biustonosz, jaki chciałam tylko, że zamówiłam czarny a
dostałam biały. Wysłałam maila, że się pomylili.
Oto co mi odpisali (to jest cała odpowiedź):

"Dzień dobry,
W zwiazku z zaistniałą sytaucją mozemy Pani wymienić na kolor czarny
lub gdy Pani bedzie składac nastepne zamówienie otrzyma Pani 10% upust
na zakup bielizny .Proszę o info w tej sprawie."

Chyba nie trzeba komentować....

Sprawa jeszcze się nie skończyła - wysłałam następnego maila. :(

Zamawiałyście u nich? I jakie wrażenia?

pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-10-02 08:54:42

Temat: Odp: Zamówiłam w www.bielizna.oh.pl i pomyłka!
Od: "MaYa" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lub gdy Pani bedzie składac nastepne zamówienie otrzyma Pani 10% upust
> na zakup bielizny .Proszę o info w tej sprawie."

No przeciez napisali Ci ze moga wymienic na czarny wiec czego wymagasz. Ich
blad to napeno ale moga go naprawic :)

1. Data: 2003-10-02 09:06:35

Temat: Re: Zamówiłam w www.bielizna.oh.pl i pomyłka!
Od: "AsiaS" <a...@w...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella"
> [...]
> lub gdy Pani bedzie składac nastepne zamówienie otrzyma Pani 10% upust
> na zakup bielizny .Proszę o info w tej sprawie."

No chyba nie trzeba - przecież wszystko jest w jak najlepszym porządku,
pomyłki zdarzają się wszędzie, dobrze z ich strony że zaproponowali wymianę,
czy chcesz czegoś jeszcze?
Asia

1. Data: 2003-10-02 09:15:33

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Chyba nie trzeba komentować....
>
> Sprawa jeszcze się nie skończyła - wysłałam następnego maila. :(

Napisali że Ci wymienią, więc chyba nie ma problemu? Forma troszkę
zaskakująca bo powinni przeprosić za pomyłkę i zaznaczyć że pokryją
koszty obu przesyłek... Ale po prostu napisz że chcesz czarny bo taki
zamawiałaś i już:-)
--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-02 10:09:04

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chyba nie trzeba komentować....
>
> Sprawa jeszcze się nie skończyła - wysłałam następnego maila. :(

Jak dla mnie to to wyglada podejrzanie, mam wrazenie ze oni to zrobili
specjalnie.

Beata

1. Data: 2003-10-02 11:09:36

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@p...onet.pl> napisał

> Jak dla mnie to to wyglada podejrzanie, mam wrazenie ze oni to zrobili
> specjalnie.

A co na tym by zyskali jeśli zgadzają się na zwrot ?

Spiskowa teoria dziejów ? Przeciez to zwykła pomyłka .... a autorce wątku
chyba brakuje w mailu od nich wielkiego kajania się i przepraszania.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-10-02 11:12:16

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@w...pro.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
porządku,
> pomyłki zdarzają się wszędzie, dobrze z ich strony że zaproponowali

No ale przeprosić powinni, nie uważasz?:-) A że zaproponowali wymianę to
chyba ich obowiązek w tej sytuacji? W każdym razie mogli sformułować
odpowiedź grzeczniej:-)

1. Data: 2003-10-02 11:19:05

Od: "AsiaS" <a...@w...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM"
> No ale przeprosić powinni, nie uważasz?:-) A że zaproponowali wymianę to
> chyba ich obowiązek w tej sytuacji? W każdym razie mogli sformułować
> odpowiedź grzeczniej:-)
Widać jakaś niewrażliwa jestem ;-)
Asia

1. Data: 2003-10-02 12:15:00

Od: "afa" <affa@o2_wytnij_to_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> A co na tym by zyskali jeśli zgadzają się na zwrot ?

ano moze maja wiecej bialych stanikow (bo np. nie ida) i licza, ze komus nie
bedzie sie chcialo zawracac sobie glowy i wymieniac ;-))

afa

1. Data: 2003-10-02 15:18:30

Od: "Piotrek" <p...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co wiem to kazdą umowę zawartą poza siedziba firmy można zerwać w
ciągu 10 dni, takie jest prawo w polsce, niektóre firmy to szanują a inne
nie,

napiwki dla fryzjerek
grupa o ślubach i innych - OT trochę
CFV2: pl.soc.uroczystosci (glosowanie)