Zaoach cebuli na dłoniach...

1. Data: 2004-02-11 10:21:26

Temat: Zaoach cebuli na dłoniach...
Od: "szulik" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślałam czy tu czy na pl.rec.uroda zapytać...

Jak się pozbyć z dłoni wstrętnego (jak dla mnie) zapachu cebuli po jej
obieraniu?

Ewa

1. Data: 2004-02-11 11:08:05

Temat: Re: (OT) Zaoach cebuli na dłoniach...
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szulik" <e...@w...pl>
> Myślałam czy tu czy na pl.rec.uroda zapytać...

Lepiej tam.
;-)

> Jak się pozbyć z dłoni wstrętnego (jak dla mnie) zapachu cebuli po jej
> obieraniu?

1. google
2. google
3. google
4. google
5. upierz sobie/mężowi (niepotrzebne skreślić) skarpetki, najlepiej
mydłem Biały Jeleń.
BP,NNMSP
--
Pozdrawiam Jerzy;
---

---

1. Data: 2004-02-11 11:22:56

Temat: Re: Zaoach cebuli na dłoniach...
Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"szulik" <e...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Myślałam czy tu czy na pl.rec.uroda zapytać...
>
> Jak się pozbyć z dłoni wstrętnego (jak dla mnie) zapachu cebuli po jej
> obieraniu?
>
> Ewa

Bardzo proste; potrzyj palce zwykłą stołową łyżką ,najlepiej pod bieżącą
wodą.

Pozdrowienia
Lilith

1. Data: 2004-02-11 11:27:59

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend szulik ( e...@w...pl ) wrote :
> Myślałam czy tu czy na pl.rec.uroda zapytać...
>
> Jak się pozbyć z dłoni wstrętnego (jak dla mnie) zapachu cebuli po jej
> obieraniu?
>
> Ewa

Cytryna, bądź kwasek cytrynowy likwiduje różniste zapachy.
Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-02-11 11:39:13

Od: "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "szulik" <e...@w...pl>
>
> Lepiej tam.
> ;-)

> 1. google
> 2. google
> 3. google
> 4. google
> 5. upierz sobie/mężowi (niepotrzebne skreślić) skarpetki, najlepiej
> mydłem Biały Jeleń.

Może by tak wszyscy z grupy złożyli się na wakacje dla kolegi, taki miesiąc
wypoczynku przydałby się.... NAM!

1. Data: 2004-02-11 12:03:18

Temat: Składka na JerzyNe/Re: (OT) Zaoach cebuli na dłoniach...
Od: "Fela" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> napisał w
wiadomości news:c0d4cf$q01
> Może by tak wszyscy z grupy złożyli się na wakacje dla kolegi, taki
miesiąc
> wypoczynku przydałby się.... NAM!

Popieram i deklaruję zasponsorowanie mu przejazdu do najbliższego miejsca
relaksacji dla uszkodzonych poprzez służbę emerytów MO.
Fela

1. Data: 2004-02-11 13:31:45

Temat: Konkurs "Kim jest dzudzu" - sponsor nagrody Fela i Sp. z o.o. :-)
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fela" <f...@w...pl>

> Popieram i deklaruję zasponsorowanie mu przejazdu do najbliższego
miejsca
> relaksacji dla uszkodzonych poprzez służbę emerytów MO.
> Fela

ROTFL

--
Pozdrawiam Jerzy
PS

---

1. Data: 2004-02-11 13:47:00

Temat: Co zrobić z mięsem, które się zaśmiergło?
Od: "Fela" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl Co zrobić z mięsem, które się
zasmiergło?
Fela

1. Data: 2004-02-11 14:04:05

Temat: Re: Co zrobić z mięsem, które się zaśmiergło?
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fela" <f...@w...pl>

Co zrobić z mięsem, które się
> zasmiergło?
> Fela

Już się rozkładasz?
;-)))
Na mnie nie licz.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

---

1. Data: 2004-02-11 14:42:03

Od: "Fela" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już się rozkładasz?
> ;-)))
> Na mnie nie licz.
Wiem, musiałabym ci pomóc wykałaczką! :D
Fela

Fasolka mungu - jeden przepis.
groch
Jak zrobić lasagne???