Zapach dla 50-latki

1. Data: 2005-08-02 15:57:41

Temat: Zapach dla 50-latki
Od: logic7 <l...@R...MOonet.VEpl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bardzo prosze Szanownych Grupowiczow o pomoc w wyborze zapachu dla
interesujacej, seksownej, mlodej duchem piecdziesieciolatki.
Zastanawialem sie nad nad kilkoma nastepujacymi zapachami:
Christian Dior Addict, Christian Dior Dune, Lolita Lempicka, Laura
Biagiotti Roma.
A moze jakies inne propozycje? Bede bardzo wdzieczny za pomoc.
Z gory dziekuje ze wszelkie odpowiedzi.

Pozdrawiam, Logic

1. Data: 2005-08-02 16:18:57

Temat: Re: Zapach dla 50-latki
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/2/2005 5:57 PM,Użytkownik logic7 usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> Biagiotti Roma.
> A moze jakies inne propozycje? Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

Hmmm, jeśli już kupujesz w prezencie zapach - a jest to prezent, jak
wiadomo, mocno ryzykowny - to ja wykluczyłabym z propozycji Lempicką. To
bardzo ciepły i bardzo zmysłowy zapach, ale jak się przekonałam, albo
się go kocha, albo nie cierpi. I większe jest prawdopodobieństwo, że
zaistnieje ta druga możliwość. Jeśli 50-tka jest faktycznie seksowna, to
Addict może być :). Ja polecałabym Dune. Kobietom pokolenie wcześniej
ode mnie w mojej rodzinie bardzo się podobał, choć, przyznam, powąchały
go tylko na moim nadgarstku. Dla odmiany ja go nie trawię, choć Dune to
kwintesencja klasyki :)

Krusz.
właściwie to ja też chcę nowe perfumy :)
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-02 16:41:18

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "logic7" <l...@R...MOonet.VEpl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zastanawialem sie nad nad kilkoma nastepujacymi zapachami:
> Christian Dior Addict, Christian Dior Dune, Lolita Lempicka, Laura

Hejka, ja bym dopisała jeszcze Opium, którego używa moja mama, osoba, którą
można by scharakteryzować podobnie, a także klasykę czyli Angela, ale z nim
to też tak jest, że się albo kocha, albo nienawidzi.
Pozdrówka.
Maga

1. Data: 2005-08-02 22:10:30

Od: "zakręcona" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Biagiotti Roma.
> A moze jakies inne propozycje? Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

A może Shalimar Guerline moja mama je bardzo lubi :)

1. Data: 2005-08-02 23:09:02

Od: "Qciara" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może Shalimar Guerline moja mama je bardzo lubi :)

To ja z ulubionych mojej mamy dodam jeszcze Tresor i Poema Lancome :)

Q.

1. Data: 2005-08-02 23:18:17

Od: "Angela" <a...@a...pppppppppsdf> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zastanawialem sie nad nad kilkoma nastepujacymi zapachami:
> Christian Dior Addict, Christian Dior Dune, Lolita Lempicka, Laura

Nie, nie ,nie wszystko to odpada. Powaga wieku nakazuje zachowac klasę.
Proponuje naftaline, jaśmin i odrobine lawendy. Mieszanina wybuchowa! Zobacz
w kościele. Ktora laska mocniej naftaliną wali, ta ma wieksze wziecie i
poklask towarzystwa. No oczywisice musi jeszcze umiec glosno spiewac z
mocnym wibratem ALLIELUJA!

1. Data: 2005-08-02 23:45:36

Od: "Angela" <a...@a...pppppppppsdf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qciara" <Q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To ja z ulubionych mojej mamy dodam jeszcze Tresor i Poema Lancome :)

Moja mama staremu Warsa podbiera i też jest wniebowzięta. Także polecam.

1. Data: 2005-08-03 10:26:55

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Biagiotti Roma.
> A moze jakies inne propozycje? Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

Witaj,
z wymienionych przez Ciebie najlepsza bylaby Dune Diora. Warto zastanowic
sie nad Chanel 5.
Na mnie jakos kiepsko pachnie, ale znam panie w wieku wlasnie 50 lat, na
ktorych ten zapach jest cudem.
Mozesz tez podpytac o jej preferencje, lub zerknac, jakie zapachy ma na
swojej toaletce. To pomoze w wyborze.
Czasem- najpiekniejszy nawet zapach jedne osoby olsniewa a inne doprowadza
do mdlosci i prawie wymiotow.
Hafsa zakochana nadal w In love again YSL

1. Data: 2005-08-03 14:56:21

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...megapolis.pl> napisał w wiadomości

> Hejka, ja bym dopisała jeszcze Opium,

Powąchałam raz i mało mnie nie zabił.
Rzeczywiście to pewnie prawda z tym kochaniem i nienawidzeniem, ale do w/w
kobiety moim zdaniem pasowałby raczej bardzo średnio.

Maja

1. Data: 2005-08-04 12:59:05

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> [...]
> do mdlosci i prawie wymiotow.
> Hafsa zakochana nadal w In love again YSL

Tez radziłabym Ci sie rozejrzeć po łazience. Bo jeśli na przykład zobaczysz
flakoniki przeźroczyste, zielonkawe lub niebiskie - to nici z tego, że
będzie lubiła zapachy typu Dune czy Opium ( za cięzkie ) W pomarańczowych,
czerwonych i ciemnyc flakinikach już predzej są bardziej słodkawe,
orientalne zapachy.
A jeśli chodzi o kokretny zapach- to moja 55letnia mama używa Ultraviolet

sypkie pudry... nie w modzie?:P
Przetłuszczające się włosy
Szampon SUNSILK "długotrwałą świeżość"
plastry vitapharm