Zapaleenie spojówek do casusa szczególnie

1. Data: 2006-03-28 16:38:02

Temat: Zapaleenie spojówek do casusa szczególnie
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W wtorek mialam załozone soczewki kontaktowe ( tydzien temu ) w środę oczy juz
zaczęly ropieć, bolec ( lewe ) piec itd więc w czwartek poszłam do okulistty
wypisała Dicortineff, Biodacynę i Lacrimal co 2 h na zmianę ten Dicortineff i
Biodacyna no i problem taki ze mamy wtorek mam brać leki do czwartku a ja nie
widze poprawy dalej oczy pieką , łzawią a lewe ciut boli ( w calej mojej
kadencji noszenia soczewek 10 letniej ppierwszy raz cos takiego sie zdazyło )
i własnie nie wiem czy juz iść na kontrol jutro czy w czwartek - pani
okulistka w sumie nic nie mowila o kontroli

Nadmienie ze duzo pracuje przy komputerze czy to moze miec wpływ?? w sumie
sama stosuje krople mawilzające itd z tym ze no własnie po przepisanych
kroplach nie przechodzi ?? To moze byc coś innego niż zapalenie spojówek ??
Jestem krótkowidzem z wadaa okulary OP -4 , OL -3,5 , soczewki mam OP-3,5 OL -
3

Dzięki za odp.

Pozdrawiam
Aska

2. Data: 2006-03-28 18:54:15

Temat: Re: Zapaleenie spojówek do casusa szczególnie
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ??
> Jestem krótkowidzem z wadaa okulary OP -4 , OL -3,5 , soczewki mam OP-3,5

1. mam nadzieje,ze nie nosisz soczewek podczas leczenia tej infekcji
2. Podwojny antybiotyk ze sterydem + kolejny antybiotyk? troche mi sie
wydaje za duzo, ale.....to trzeba obejrzec - proponuje szybsza wizyte
kontrolna
3. nawilzacze dawaj bardzo czesto - co 1-2 godziny, Lacrimalu nie mozna
dawac na soczewki - najlepsze sa nawilzacze bez konserwantow

pozdr.

casus

3. Data: 2006-03-28 20:34:52

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. mam nadzieje,ze nie nosisz soczewek podczas leczenia tej infekcji

skądże, tylko okularki w takiej sytuacji, ale mam jeszcze jedno pytanie te
soczewki były nowe tzn załozone wtedy pierwszy raz - mam je wyrzucić ????

> 2. Podwojny antybiotyk ze sterydem + kolejny antybiotyk? troche mi sie
> wydaje za duzo, ale.....to trzeba obejrzec - proponuje szybsza wizyte
> kontrolna

dzwoniłam wizyte mam na czwartek hmmm... odstawić któryś antybiotyk do
czwartku???

> 3. nawilzacze dawaj bardzo czesto - co 1-2 godziny, Lacrimalu nie mozna
> dawac na soczewki - najlepsze sa nawilzacze bez konserwantow

wiem , czytałam ulotke , poza tym teraz i tak nie noszę soczewek

dzięki casus za szybką odpowiedź

pozdr.
Aska

4. Data: 2006-03-29 06:43:29

Od: RobertSA <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Mar 2006 22:34:52 +0200, Aska <a...@o...pl> wrote:

> skądże, tylko okularki w takiej sytuacji, ale mam jeszcze jedno pytanie
> te
> soczewki były nowe tzn załozone wtedy pierwszy raz - mam je wyrzucić ????

Soczewki te powinnas wyrzucic. Takze pojemniczek, do ktorego je wlozylas.

--
Robert

5. Data: 2006-03-29 14:51:40

Od: "casus2" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skądże, tylko okularki w takiej sytuacji, ale mam jeszcze jedno pytanie te
> soczewki były nowe tzn załozone wtedy pierwszy raz - mam je wyrzucić ????

tak, zarowno soczewki jak i pojemnik.

> dzwoniłam wizyte mam na czwartek hmmm... odstawić któryś antybiotyk do
> czwartku???

nie, juz poczekaj na wizyte

> dzięki casus za szybką odpowiedź
>
> pozdr.
> Aska

nie ma za co, pozdrawiam

casus

6. Data: 2006-03-30 13:55:00

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, juz poczekaj na wizyte
> casus

jeszcze raz , bylam dzis u tej samej okulistki stwierdziła ze jakis stan
zapalny jeszcze jest powiększone jakieś grudki czy coś ( nie znam sie ) no i
wypisała kolejny antybiotyk w kroplach Maxitrol - no i ze mam odstawić
Dicortineff i Biodycynę tylko w aptece moja kolezanka farmaceutka
poinformowała ze ten Maxitrol to jest prawie to samo co Dicortineff składowo
no i teraz nie wiem sama co zrobic - można brać jeszcze ten Dicortineff?? (
biorę od 7 dni ) czy lepiej wykupić ten kolejny ech... ostatnio sporo mi na
leki idzie ?? A moze jest jakis tańszy zamiennik ?? wiadomo tych kropli po 4
tyg i tak trzeba wyrzucać a nawet sie połowy nie zużyje

I czy moze to byc jakis stan alergiczny ?? ( nigdy zadnej alergii nie miałam )

Oko lewej dalej piecze , łazawi , uczucie jakby cos siedziało przy mruganiu
ciut boli

casus jakbys mogł jeszcze na to odpowiedzieć to będę wdzięczna

pozdr.
Aska

7. Data: 2006-03-30 17:11:01

Od: RobertSA <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Mar 2006 15:55:00 +0200, Aska <a...@o...pl> wrote:

> [...]
> Dicortineff i Biodycynę tylko w aptece moja kolezanka farmaceutka
> poinformowała ze ten Maxitrol to jest prawie to samo co Dicortineff

Tak nie do konca, jest jeden inny antybiotyk, a steryd tez jest inny (ale
to drugie nie ma takiego znaczenia)

> [...]
> na
> leki idzie ?? A moze jest jakis tańszy zamiennik ??

Takiego preparatu zlozonego - nie ma.

> [...]
> miałam )
>
> Oko lewej dalej piecze , łazawi , uczucie jakby cos siedziało przy

Na neomycyne mozna sie uczulic dosc szybko. Ale jesli leki stosujesz do
obu oczu (?), mialabys objawy alergiczne (gdyby one byly) obuocznie.

Coz mozna odpowiedziec, jesli masz waptliwosci co do leczenia, skonsultuj
innego okuliste.

--
Robert

8. Data: 2006-03-30 18:46:34

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mruganiu
> ciut boli
>
> casus jakbys mogł jeszcze na to odpowiedzieć to będę wdzięczna

Robert po czesci odpowiedzial o Maxitrolu. Mysle, ze powinnas skonsultowac
sie u innego okulisty.

pozdr.

casus

9. Data: 2006-03-30 20:09:44

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak nie do konca, jest jeden inny antybiotyk, a steryd tez jest inny (ale
> to drugie nie ma takiego znaczenia)

źle sie wyraziłam , inny ale zastanowiło mnie to ze to byłby już 3 można az
tyle stosować ?? jutro wykupię tylko własnie skoro to juz 3 to sie zastanawiam
czy to juz nie zaa duzo ??

> Na neomycyne mozna sie uczulic dosc szybko. Ale jesli leki stosujesz do
> obu oczu (?), mialabys objawy alergiczne (gdyby one byly) obuocznie.

z takimmi własnie objawami ze oko lewe piecze łazwi ciut boli przy mruganiu
plus ropienie ( teraz juz nie )prawe tylko łzawienie i pieczenie ,trafiłam
tydzien temu do niej , wiec raczej to nie jest reakcja alergiczna na neomycyne
( stosowałam wg zaleceń do obu oczu )

> Coz mozna odpowiedziec, jesli masz waptliwosci co do leczenia, skonsultuj
> innego okuliste.

hmm...niestety moja okulistka jest na urlopie , tej nie znam po prostu
trafiłam do niej jako przypadek kt. trzeba przyjąć w tej przychodni w kt siee
leczę i w kt. przzyjmuje ta co zawsze co do niej chodzę ( druga tez jest na
urlopie więc przyjmuje ta jedna tylko , poza tym nawet gdyby był jeszcze ktos
inny juz by w tej przychodni nie zarejestrowali ) - wiadomo jak jest w
przychodniach do innych potrzebne jest skierowanie ??

poszłabym prywatnie no ale juz u dwóch innych lekarzy lecze sie prywatnie więc
wiadomo pieniądze ( a jak sie zaczyna chorować to dziwnym trafem nigdy na
jedno ) , dlatego tak tutaj dopytuję

dzieki za odp

pozdr.
Aska

10. Data: 2006-03-30 20:12:14

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robert po czesci odpowiedzial o Maxitrolu. Mysle, ze powinnas skonsultowac
> sie u innego okulisty.

ale czy 3 antybiotyk jak bym zaczęla stosować to juz nie za duzo będzie ??

pozdr.

Aska

Po wycięciu migdałków - gojenie
leki robione a rekawiczki
KE ostrzega przed internetowymi aptekami
centrum leczenia jaskry na ul.okrąg
ból brzucha - juz toche dlugo...