Zapalenie dziąsel

1. Data: 2003-11-20 13:00:36

Temat: Zapalenie dziąsel
Od: "Czarny" <V...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam zapalenie dziasel i tu moje skromne pytanie ...jak to sie leczy? ...
dodam ze tylko na dolnej szczesce to wystepuje tak pod 1 2 do 3 .. sa jakies
masci ? lub tabeltki czy moze musi byc denstysta zaangazowany ?

Maciek

2. Data: 2003-11-20 13:06:20

Temat: Re: Zapalenie dziąsel
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakies
> masci ? lub tabeltki czy moze musi byc denstysta zaangazowany ?

a skąd wiesz że to zapalenie dziąseł?

jeśli rzeczywiście tak jest to w aptece kupisz bez recepty różne maści,
można płukać szałwią , septosanem

pozdr Magda

3. Data: 2003-11-20 15:33:26

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz płukać Corsodylem, smarować Dentoseptem A.
tylko skad wiesz, ze to akurat zapalenie dziąseł?

4. Data: 2003-11-20 15:58:30

Od: "mirek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarny" <V...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> mam zapalenie dziasel i tu moje skromne pytanie ...jak to sie leczy?
> dodam ze tylko na dolnej szczesce to wystepuje tak pod 1 2 do 3 .. sa

a jaka jest przyczyna twojego zapalenia??

? lub tabeltki czy moze musi byc denstysta zaangazowany ?

chyba że wolisz hydraulika

5. Data: 2003-11-20 17:57:01

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Polecałbym raczej wizytę u periodontologa - takiego specjalisty od przyzębia

6. Data: 2004-01-28 11:53:54

Od: "Gabriela Ledwoch" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarny"

> [...]
jakies
> masci ? lub tabeltki czy moze musi byc denstysta zaangazowany ?
Moim zdaniem powinien. Miałam podobny problem i rozwiązał go
antybiotyk przepisany przez dentystę.

gaba

7. Data: 2004-01-28 12:22:12

Od: "chuda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Czarny"

płukac szałwią,,,albo przejsc sie do apteki po masc,,,,ale chyba najlepiej
do wybrac sie do stomatologa :)

laboratorium w trojmiescie
odruch moro
kręgosłup