Zapalenie pęcherza? cewki moczowej?

1. Data: 2005-12-05 19:57:58

Temat: Zapalenie pęcherza? cewki moczowej?
Od: "Zdzisiek" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu czuję parcie na pęcherz, często sikam, czasami pieką mnie
i swędzą okolice cewki moczowej (jestem facetem ;)
Brałem Urinal ale po 3 dniach brania chyba nie przynosi to znacznych efektów.
Czasami odczuwam delikatne bóle w kolicach pęcherza i nerek (ale naprawdę
chwilowe i delikatne - być może nerwobóle).
Innych objawów nie stwierdziłem - mocz raczej stosunkowo czysty.

Wybiorę się chyba jutro do lekarza... ale chciałem Was zapytać co to może
być? czy to jakieś zapalenie pęcherza? a może cewki?
Podejrzewam, że "na szybko" nie zrobię badania moczu, więc może lekarz mi
już coś jutro przepisze - czy w takim wypadku należy potem zrobić jakieś
badanie? kiedy i jakie?

PS: W grę nie wchodzą żadne "przelotne znajomości", itp. ;)

2. Data: 2005-12-05 21:36:39

Temat: Re: Zapalenie pęcherza? cewki moczowej?
Od: "Edyta" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

To może być albo cewka albo pęcherz. Najlepiej będzie jak pójdziesz do
lekarza. Tylko nie zrób od razu błędu jaki każdy robi. Nie zgadzaj się na
antybiotyk tylko poproś o skierowanie na posiew. Badanie to wyjaśni czy
przypadkiem nie masz bakterii które powodują te dolegliwości. Lekarze zwykle
przepisują antybiotyk , który leczy doraźnie a to jest błąd. Najwyżej niech Ci
przepisze Furaginum i zaczniesz ją brać po zrobieniu posiewu ( oddajesz mocz w
pojemniku do laboratorium). A po wynikach z posiewu lekarz będzie wiedział
jaki konkretny antybiotyk Ci przepisać. Wiem co mówię. Pozdrawiam. Edyta
ps.Leczę się na to pieruństwo od 3 lat.

3. Data: 2005-12-07 15:46:41

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> ps.Leczę się na to pieruństwo od 3 lat.

To witaj w klubie - ja od 8 - ale teraz ostatnio - odpukać - wyszłam na
prostą :-)

--
Pozdrawiam, Marta

4. Data: 2006-02-18 12:59:43

Od: XDS <X...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kriepa napisał(a):

> To witaj w klubie - ja od 8 - ale teraz ostatnio - odpukać - wyszłam na
> prostą :-)

Jesteście w stanie to powiązać z jakimiś dolegliwościami nerwicowymi?

Czeste krwotoki z nosa co poradzic?
lykam sline strzela w uszach co z tym fantem robic?Przewiało?
opatrunek na palcu
RTG płuc - rzuci ktos okiem?
coccygodynia - jak leczyc