Zapalenie trzóstki

1. Data: 2003-02-05 13:35:18

Temat: Zapalenie trzóstki
Od: "Valdoorf" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry

Prosze o informację, jak często przy usuwaniu kamieni z woreczka żółciowego
wdaje się zapalenie trzóstki (rozpoznane po trzech dniach od operacyjnego
usunięcia woreczka żółciowego wraz z istniejącymi złogami), kończące się
smiercią pacjenta na skutek krwotocznego zapalenia trzustki po 2,5 miesiąca
leczenia szpitalnego. Interesuje mnie bardzo, czy to jest naturalna kolej
rzeczy, czy też mamy w takim przypadku do czynienia z niekompetencją lub
zaniedbaniem.
Obecnie dysponuję wynikami sekcji zwłok oraz kopiami kart chorobowych i
wyników badań z pobytu w szpitalu. Jak sądzę istotna jest również
informacja, iż osoba zmarła miała lat 56.

Za jakąkolwiek pomoc w tej sprawie oraz informacje z góry dziękuję.
odpowiedzi proszę kierować na forum lub priva j...@a...com.pl

2. Data: 2003-02-06 20:01:11

Temat: Re: Zapalenie trzóstki
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

nie usuwa sie kamieni z pecherzyka tylko caly pecherzyk
takie powiklanie jest bardzo rzadkie i wystepuje zwykle przy
cholecystektomii polaczonej z manipulacja na drogach zolciowych: sondowanie
przewodu zolciowego, dren kehra itp
jest to ciezka choroba , w bardzo duzym odsetku smiertelna

Użytkownik "Valdoorf" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> informacja, iż osoba zmarła miała lat 56.
>

> Za jakąkolwiek pomoc w tej sprawie oraz informacje z góry dziękuję.

Clotrimazol
psychiatra w Lodzi
jak bardzo niezbezpieczna jest wydzielina
test chirurgiia 2003 wiosna IIist.
Epilepsia a prawo jazdy