Zapraszam do lasu

101. Data: 2009-09-02 13:26:23

Temat: Re: Zapraszam do lasu
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Chironie! Co Ty wyprawiasz w moim lesie?! Drzewa zaczynasz wyprzedawać,
> czarne teczki zakładasz! Ojjj, bo będę musiała usunąć muchomora. :(

Tylko pamiętaj o grzybni - bo inaczej znów jakiś samosiejek się urodzi...

--
Pozdrawiam - Aicha

102. Data: 2009-09-02 13:31:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Rola żmii wymarzona dla Aichy.

Tak jesssssssssssssssssssssst!

--
Pozzzzzzzzzzzzzdrawiam - Aicha

103. Data: 2009-09-02 13:55:16

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> I z jakimś morałem. Idę go poszukać.

Ja znalazłem od razu: W wojsku, wszystko kojarzy się z dziewczyną (po
wojskowemu=z dupą). Nawet cisza.

michał

104. Data: 2009-09-02 13:59:19

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Za duży brzuszek? ;)

I zadzieram nosa. :)

michał

105. Data: 2009-09-02 14:04:47

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:
> A potem nam to wszystko ...streścisz??????
> Normalnie....fajnie by było, noo :-)))

Samolubny gen mam w pedeefie, mogę Ci przesłać. Tęczy nie mam jak dotąd. :)

michał

106. Data: 2009-09-02 14:18:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> W lesie? Pani się ekosystemy pomyliły.
> Te zamierzam zaraz ugotować w moim wiedźmim saganie i powkładać do
> karafek, bo coś się za bardzo rozpanoszyły, zwłaszcza jeden taki.
> Jeż ewentualnie może być, ale ja bym widziała Cię raczej w roli
> jakiejś łasicy. Będę wtedy Wiedźmą z Łasiczką!
> :)
> Wiedźma z Łasiczką

> PS: jeszcze rola jadowitej żmii nieobsadzona, może kto się skusi?

A stary miedwied się nada? Bo na razie spać nie idę. Lubię sobie tak szagać
po czerwonych kapeluszach...

michał

107. Data: 2009-09-02 14:22:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> A stary miedwied się nada? Bo na razie spać nie idę. Lubię sobie tak
> szagać po czerwonych kapeluszach...

Nie miałam śmiałości nawet proponować, ale skoro się sam zgłosiłeś... ;)

No, to wreszcie mamy jakiegoś grubego zwierza!

Ewa

108. Data: 2009-09-02 14:22:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Tak jesssssssssssssssssssssst!
> Pozzzzzzzzzzzzzdrawiam - Aicha

To ja spie.... szę po kalosze.

michał

109. Data: 2009-09-02 14:32:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Nie miałam śmiałości nawet proponować, ale skoro się sam zgłosiłeś...
> ;)

> No, to wreszcie mamy jakiegoś grubego zwierza!

Mogę poryczeć dla postrachu i być Twoim ochroniarzem. Upilnuję Twojej
własności.

michał

110. Data: 2009-09-02 14:42:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Mogę poryczeć dla postrachu i być Twoim ochroniarzem. Upilnuję Twojej
> własności.

Hm, zanim się zgodzę, powinnam zajrzeć do Twojej czarnej teczki...

Ewa

Wyksztalceni w Niemczech
ZA 15 MINUT...
dobra-noc