Zapraszam do lasu

131. Data: 2009-09-02 20:36:04

Temat: Re: Zapraszam do lasu
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> Nie zagaduj- jesteś jedną z nielicznych osób, które jeszcze nie uiściły
> opłaty za użytkowanie mojego lasu Numer konta wysłałem na priv- mam
> wysłać ponaglenie?

Naciągasz prawowitego właściciela na opłaty? Akt własssssssności, na
podstawie którego kupiłeś ten lasssss, był sssssssfałszowany. Michał jest
jedynym dziedzicem. Amen.

--
Pozdrawiam - Aicha (Prawda zwycięży!)

132. Data: 2009-09-02 20:38:06

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> No to na gajowego nominuję Panslę.

ładnie w waszym wielkim lesie.
Znajdzie się jakieś miejsce dla sierotki marysi?

133. Data: 2009-09-02 20:38:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A w jaki sposób ten oleander się zdechł?

Liście mu opadają i a z kwiatowych pąków się rozwija co dziesiąty. Balkon od
wschodu, wiatr roślinki nie owiewa, deszcz nie zlewa

Qra

134. Data: 2009-09-02 20:39:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A w jaki sposób ten oleander się zdechł?

Może się zwinął jak facet Baby Jagi?
Trza dać mu odejść w spokoju.

Ewa

135. Data: 2009-09-02 20:40:06

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:

> ładnie w waszym wielkim lesie.
> Znajdzie się jakieś miejsce dla sierotki marysi?

Może nawet Czerwony Kapturek u nas spotka wilka ;)

--

Paulinka

136. Data: 2009-09-02 20:40:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> A to nie jest las państwowy?

> -----------
>
> Nie no, dość tego. Komuno wróć? Płać i już! Las jest mój- mam na to
> papiery.

Uzurpator!
I psssssssuj cytatowy!

--
Pozdrawiam - Aicha

137. Data: 2009-09-02 20:41:04

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h7ml71$gng$3@nemesis.news.neostrada.pl...
Chiron pisze:
> [...]
> opłaty za użytkowanie mojego lasu Numer konta wysłałem na priv- mam wysłać

A to nie jest las państwowy?

-----------

Nie no, dość tego. Komuno wróć? Płać i już! Las jest mój- mam na to papiery.
A propos- kiedy mi wyślesz przelew?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

138. Data: 2009-09-02 20:43:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> -----------
>
> Nie no, dość tego. Komuno wróć? Płać i już! Las jest mój- mam na to papiery.

Daj żyć! Wyprawkę dzieciakom spakowałam dopiero. A jeszcze im muszę
załatwić transport przez te leśne ścieżki. Może Unia Europejska mi pomoże.

--

Paulinka

139. Data: 2009-09-02 20:43:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Michał jest
> jedynym dziedzicem. Amen.

Jeszcze nie umarłam!

Ewa

140. Data: 2009-09-02 20:44:32

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naciągasz prawowitego właściciela na opłaty? Akt własssssssności, na
> podstawie którego kupiłeś ten lasssss, był sssssssfałszowany. Michał jest
> [...]

I gajowy, co ma rucha!

Wyksztalceni w Niemczech
ZA 15 MINUT...
dobra-noc