Zapraszam do lasu

241. Data: 2009-09-03 18:52:25

Temat: Re: Zapraszam do lasu
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Przecież nie jej odpowiadałam, lecz Tobie.

Tak. To robi wielką różnicę.

--

Paulinka

242. Data: 2009-09-03 20:33:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie rozumiem?
> :-)

Dobra, będzie bez wyszukanych metafor. Jak idzie masażowanie?

Qra

243. Data: 2009-09-03 20:33:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Przecież nie jej odpowiadałam, lecz Tobie.

Powody ludzkiej radości różne a różniste są.

Qra

244. Data: 2009-09-03 20:35:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Oskubywać z przekwitłych/zachniętych kwaiatków. W przyszłym roku na tych
> kwiatowych pędach znów zakwitnie.

> To dla oleandra za mało światła. W południe musi być w pełnym słońcu.

> Ja - w SAMO południe, a nie przed.

> Hmm, może ma zaciszniej albo lepiej nawożony był. Do oleandrów stosuj w
> sezonie (tj. do połowy sierpnia) nawóz do róż lub do datur. One są dosyć
> żarłoczne.

Dzięki. Spróbuję zreanimować gadzinę.

Qra

245. Data: 2009-09-03 20:47:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Sep 2009 22:33:18 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Dobra, będzie bez wyszukanych metafor. Jak idzie masażowanie?
>
> Qra

O żesz, czy Ty naciągasz mnie na intymne zwierzenia?
;-PPP

PS. Przerabiamy na razie tkanki miękkie na kursie... jak dojdziemy do
powięzi, to może coś opowiem :-D
--

Ikselka.

246. Data: 2009-09-03 20:57:33

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> O żesz, czy Ty naciągasz mnie na intymne zwierzenia?
> ;-PPP
>
> PS. Przerabiamy na razie tkanki miękkie na kursie... jak dojdziemy do
> powięzi, to może coś opowiem :-D

Domena eukarioty
Królestwo zwierzęta
Typ strunowce
Podtyp kręgowce
Gromada ssaki
Podgromada ssaki żyworodne
Szczep łożyskowce
Rząd parzystokopytne

Podrząd świniokształtne
Rodzina świniowate

Rodzaj Sus

Gatunek świnia domowa

Wypad z Twoją biologią. Masuj se masaża.

--

Paulinka

247. Data: 2009-09-04 02:33:21

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h7p3as$5rc$1@atlantis.news.neostrada.pl...
XL pisze:
> Dnia Thu, 3 Sep 2009 06:26:27 +0200, Slavinka napisau(a):

> Celne.

Przecieý mnie zniknauaú. A jednak podczytujesz ;)

--

Paulinka

Mnie.

248. Data: 2009-09-04 06:03:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavinka" napisał:

> Przecieý mnie zniknauaú. A jednak podczytujesz ;)
> Mnie.

Wszystkich. Oprócz reszty panteonu.

--
Pozdrawiam - Aicha (nie da się wymasować całego świata na siłę;))

249. Data: 2009-09-04 06:18:19

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkich. Oprócz reszty panteonu.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (nie da się wymasować całego świata na siłę;))

Zrobiłbym ci malinkę! :-))

250. Data: 2009-09-04 14:26:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Sep 2009 04:33:21 +0200, Slavinka napisał(a):

> U?ytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisa? w
> wiadomoœci news:h7p3as$5rc$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Przecieý mnie zniknauaú. A jednak podczytujesz ;)

Przestań ją cytować.
--

Ikselka.

Wyksztalceni w Niemczech