Zapraszam na wczasy do Białogóry

1. Data: 2005-08-11 11:23:41

Temat: Zapraszam na wczasy do Białogóry
Od: "Barbara" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Białogóra-kwatera prywatna nad morzem,pokoje 2-4os.,dostęp do
kuchni,lodówka,grill, ogrodzony teren,miejsce na samochód,cisza,blisko
lasu.Zapraszamy od 17 sierpnia 18zł/osoba/doba.Tel (058)7741823

W okolicy znajdują się stołówki,bary,kawiarnie,dyskoteka,stadnina koni,boisko
do gry w piłkę nożną,plac zabaw dla dzieci,mini-golf,wypożyczalnia
rowerów,gokardów.Jest leśna trasa rowerowa,rezerwat Białogóra. Wygodne
dojście na plażę drogą asfaltową albo leśną,lub dojazd bryczką.

2. Data: 2005-08-11 14:21:00

Temat: Re: Zapraszam na wczasy do Białogóry
Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "Barbara" ślicznie napisał :

> [...]
> leśna trasa rowerowa,rezerwat Białogóra. Wygodne dojście
> na plażę drogą asfaltową albo leśną,lub dojazd bryczką.

O, a na jakiej ulicy ? Bo naprawde atrakcyjnie to brzmi...

--
JoAsienka
gg 1489928

3. Data: 2005-08-11 17:30:56

Od: "swiatowid" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. ntg
2. kawał drogi do morza

4. Data: 2005-08-12 09:47:56

Od: questq770 <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można by coś więcej powiedzieć? Moze jakieś fotki jak to wszystko
wyglada? Prosze o więcej informacji :)

Porod rodzinny
biurko oddam-Warszawa Ursynów
jak im pomoc? :(