Zapraszam na wczasy do Białogóry nad morzem

1. Data: 2005-08-17 18:42:34

Temat: Zapraszam na wczasy do Białogóry nad morzem
Od: "barbar2" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Białogóra-kwatera prywatna nad morzem.Pokoje 2-4 osobowe,dostęp do kuchni,
grill,ogrodzony teren,miejsce na samochód,cisza, blisko lasu. Zapraszamy w
terminach od 17 sierpnia 2-3 osoby i od 21 sierpnia 3-4 osoby. Cena
18zł/osoba/doba.
Tel. (058)7741823

W okolicy znajduje się: mini-golf,wypożyczalnia
rowerów,bary,kawiarnie,stołówki,stadnina koni, leśne trasy rowerowe,
rezerwat Białogóra, boisko do gry w piłkę nożną, plac zabaw dla dzieci i
wiele innych atrakcji.

2. Data: 2005-08-17 18:46:15

Temat: Re: Zapraszam na wczasy do Białogóry nad morzem
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barbar2" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> grill,ogrodzony teren,miejsce na samochód,cisza, blisko lasu. Zapraszamy w
> terminach od 17 sierpnia 2-3 osoby i od 21 sierpnia 3-4 osoby. Cena

Raz można to przełknąć. Ale teraz Pani już dziękujemy. Proszę wykupić
powierzchnię reklamową. Grupa dyskusyjna to nie miejsce na reklamę.

Margola

alimenty - czy będę musiał płacić na nieswoje dziecko
co sądzicie o łączeniu Domów Dziecka i Opieki
Zapraszam na wczasy do Białogóry
Porod rodzinny
biurko oddam-Warszawa Ursynów