Zaproszenie na trening NLP (Niechcesz Lecz Pijesz)

1. Data: 2008-10-01 11:47:11

Temat: Zaproszenie na trening NLP (Niechcesz Lecz Pijesz)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do zeszłotygodniowej propozycji, proponuję zmanipulować się do
knajpy merylin na Polach Mokotowskich w piątek na godzinę 17:30-18. To taka
wstępna manipulacja z mojej strony, jeśli ktoś ma ochotę skłamać iż mu nie
pasuje, niech napisze tu swoje projekcje odnośnie miesca czasu i godziny a
napewno zostanie wściekle zaatakowany :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2008-10-01 11:48:43

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> [...]
> iż mu nie pasuje, niech napisze tu swoje projekcje odnośnie miesca czasu
> i godziny a napewno zostanie wściekle zaatakowany :)

Mnie zawsze zastanawia czy to "Po zbóju" zawsze dopisujesz ręcznie?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

3. Data: 2008-10-01 11:51:07

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mnie zawsze zastanawia czy to "Po zbóju" zawsze dopisujesz ręcznie?

Tak.
Właśnie zmierzyłem sobie czas. Napisanie tego zajmuje mi już tylko 5 sekund.
Do końca roku mam zamiar zejść do 4 sekund.

Na post po zbóju zaporosił
P.D.

4. Data: 2008-10-01 11:54:41

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

[...]
> Na post po zbóju zaporosił
> P.D.

Łał, umyślna litrówka
:Don

5. Data: 2008-10-01 12:05:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Przemysław Dębski<p...@g...pl>
>
> [...]
>
> Łał, umyślna litrówka
> :Don

Nie umyślna. :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2008-10-01 13:10:39

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <48e36342$0$12172$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> [...]
> pasuje, niech napisze tu swoje projekcje odnośnie miesca czasu i godziny a
> napewno zostanie wściekle zaatakowany :)

Mnie tam pasuje. ;>

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

7. Data: 2008-10-01 14:13:04

Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Nawiązując do zeszłotygodniowej propozycji, proponuję zmanipulować się do
> knajpy merylin na Polach Mokotowskich w piątek na godzinę 17:30-18. To
> taka

Co daje NLP i czy to nie jest niebezpieczne dla umysłu?

8. Data: 2008-10-01 15:15:59

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borneq wrote:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co daje NLP i czy to nie jest niebezpieczne dla umysłu?
NLP w wariancie kolegi Przemysława
jest niebezpieczne głównie dla wątroby.
Umysł? Ten może się nawet wyzwolić z pewnych tych... okowów.
pozdrawiam
vonBraun

9. Data: 2008-10-03 10:58:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przemysław Dębski; <48e36342$0$12172$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> Mnie tam pasuje. ;>

No to wygląda, że się będziemy we dwóch pasować - chyba że przyjdą
cichociemni :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2008-10-03 12:16:19

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <48e5fac8$0$12137$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No to wygląda, że się będziemy we dwóch pasować - chyba że przyjdą
> cichociemni :)

Parę użytkowników psp zaprosiłem na priva, więc może ktoś jeszcze
przyjdzie, a nie pisał na grupę bo po co, skoro był zaproszony.

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

TelAwivzornia
Rzucam rękawice II
PRZED CHWILA...
Szkola dawniej i dzis
o Wałęsie w pisiorskich mediach, iluzji i dupie