Zarzadce nieruchomosci poszukiwany

1. Data: 2005-04-19 18:55:20

Temat: Zarzadce nieruchomosci poszukiwany
Od: "aLien" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Znacie moze jakiegos zarzadce nieruchomosci ktory jest w miare tani [od
1,4zl do 1.6 za m2] i w miare solidny tzn. wywiazuje sie ze swoich
obowiazkow, bo ostatni byl tani jednak jesli chodzi o sprzatanie i inne jego
obowiazki daleko. Zaznacze ze chodzi o zarzadzanie blokiem w skald ktorego
wchodzi 27 mieszkan w Szczecinie.

2. Data: 2005-04-19 19:02:50

Temat: Re: Zarzadce nieruchomosci poszukiwany - drugie pytanie
Od: "aLien" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno pytanie nie wiecie jak to jest z oplatami jesli chodzi o
poddasze nieuzytkowe. Dotychczas placilismy tylko za dol mieszkania
[mieszkanie dwupoziomowe] ale doszly mnie sluchy ze jest z tym roznie i
zalezy od wspolnoty. W sumie to czy placi sie za poddasze czy nie i tak inni
podobno placa tak samo a zarzadca zarabia wiecej i troche wiecej pieniedzy
idzie na zarzadzanie samym budynkiem. Zaznacze jeszcze ze w akcie
notarialnym mamy zapis ze: mieszkanie wlasnosciowe o pow. 47,5m2 + poddasze
nie uzytkowe [gdzie nie ma wszyszegolnione ile wynosi pow poddasza] . I
jezli mialbym placic ze gore jeszcze to mam wzrost czynszu prawie o 100% co
mi sie zbytnio nie podoba

Użytkownik "aLien" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jego obowiazki daleko. Zaznacze ze chodzi o zarzadzanie blokiem w skald
> ktorego wchodzi 27 mieszkan w Szczecinie.

elektryczne okapy kuchenne z podlączeniem do komina w nowym budownictwie zabronione?
Dodatkowe uszczelnienie podłączenia gazu?
remont dachu i przyłącza prądu
Jak uzyskać odszkodowanie za zalaną podłogę
Naprawa pralek automatycznych