Zasady zdrady...

1. Data: 2008-11-28 11:38:38

Temat: Zasady zdrady...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...z przełożeniem na całą resztę:
http://slawek34.blog.onet.pl/2,ID351753206,index.htm

"(...)Brak konsekwencji, wyraźnych cięć, jasnych nieprzekraczalnych zasad
robi z nas samych osoby słabe i dające się wykorzystywać.(...)"

Mądry człowiek.

2. Data: 2008-11-28 12:03:35

Temat: Re: Zasady zdrady...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "(...)Brak konsekwencji, wyraźnych cięć, jasnych nieprzekraczalnych zasad
> robi z nas samych osoby słabe i dające się wykorzystywać.(...)"

Relatywizm - jedno słowo.

3. Data: 2008-11-28 12:09:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2008 13:03:35 +0100, Panslavista napisał(a):

> Relatywizm

Masz na mysli "Skoro on robi be, to i mnie wolno?"
Nie wszyscy tak żyją. Be jest Be, nie A. Jeśli ktoś woli żyć w zakłamaniu,
to niech spróbuje także w alfabecie zastępować jedne litery innymi.. Tutaj
z braku możliwości ominięcia tego porządku MUSI sie liczyć z
jednoznacznością znaków wspólną dla wszystkich, bo inaczej zostanie
wyłączony ze zbiorowości czytających...

4. Data: 2008-11-28 15:07:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z braku możliwości ominięcia tego porządku MUSI sie liczyć z
> jednoznacznością znaków wspólną dla wszystkich, bo inaczej zostanie

Sam się usuwam.

5. Data: 2008-11-28 15:23:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2008 16:07:08 +0100, Panslavista napisał(a):

> zasad

> Sam się usuwam.

Można sie okłamywac, że się samemu usuwa. Mozna i tak.

Terror z internetu
Reforma oswiaty, 6 latki (Pospieszalski)
dlaczego jestem ateistą
Z SCP
pożyczony little pet shop