Zaswiadczenie lekarskie po angielsku

1. Data: 2006-05-02 17:11:20

Temat: Zaswiadczenie lekarskie po angielsku
Od: "loomer" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Potrzebne mi jest wzor zaswiadczenia lekarskiego w jezyku angielskim,
stwierdzajacego, ze moj stan zdrowia umozliwia mi prace biurowa i ze ogolnie
nic mi nie dolega. Gdzie moge takie cos znalezc???

Bardzo prosze o pomoc!

Dziekuje

2. Data: 2006-05-02 17:53:58

Temat: Re: Zaswiadczenie lekarskie po angielsku
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loomer" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ogolnie
> nic mi nie dolega. Gdzie moge takie cos znalezc???

tak na szybko:
http://www.kontekst.pl/pl/klienci/medyczne.html
http://www.1a.biz.pl/medycyna.php
http://www.largo.net.pl/
http://awipl.webpark.pl/
http://www.getit.pl/pl.php/tlumaczenia_medyczne

--
pozdro
ape

3. Data: 2006-05-02 18:10:01

Od: "loomer" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak na szybko:
> [...]

Nie o to mi chodzi. Potrzebny mi wzor aby z takim czyms udac sie do mojego
medyka po pieczatke. Po co mam to zlecac tlumaczowi i placic kase jezeli
Pan/Pani doktor moze mi angielskie podbic "za darmo".

4. Data: 2006-05-03 19:34:59

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie o to mi chodzi. Potrzebny mi wzor aby z takim czyms udac sie do mojego
> medyka po pieczatke. Po co mam to zlecac tlumaczowi i placic kase jezeli
> Pan/Pani doktor moze mi angielskie podbic "za darmo".

To się robi tak
Wypisujesz sobie polskie.dajesz do tłumacza przysięgłego płacisz szmalec i
dajesz algolowi.
Cancer

5. Data: 2006-05-03 19:58:32

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jezeli
> Pan/Pani doktor moze mi angielskie podbic "za darmo".

dzis niemal kazdy lekarz dobrze zna angielski, wiec w czym problem?
no, chyba, ze sam chcesz komus sporzadzic cos takiego np. w corelu...

--
pozdro
ape

Clobesol
Skladki zdrowotne - ubezpieczyc sie prywatnie czy standardowo?
EU Medicine and Medical Products via mail Order to Poland
Skórka z kota
usuwanie blizn i przebarwień potrądzikowych