Zatrudnie managera restauracji (SPAM)

1. Data: 2003-06-18 12:35:17

Temat: Zatrudnie managera restauracji (SPAM)
Od: "PRACA" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukiwany kandydat na stanowisko managera restauracji/pubu.

Preferowane cechy kandydata:

pełna znajomość i kilkuletnie doświadczenie w branży gastronomicznej
umiejętności zarządzania zespołem
wysoka kultura osobista, kreatywność, zdolności organizacyjne
znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
systematyczność, uczciwość, konsekwencja w działaniu
posiadanie łatwości w nawiązywaniu kontaktów i zaangażowanie w pracę

Teren Zagłębia

CV ze zdjęciem oraz z listem motywacyjnym prosimy kierować na adres:
t...@i...pl

1. Data: 2003-06-18 15:04:44

Temat: Re: Zatrudnie managera restauracji (SPAM)
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

PRACA wrote:

> [...]
> systematyczność, uczciwość, konsekwencja w działaniu
> posiadanie łatwości w nawiązywaniu kontaktów i zaangażowanie w pracę

Ciekawe, ile sie za taka prace zarabia? Troche nie mam pojecia o placach
w Polsce, stad pytanie.

MB

1. Data: 2003-06-19 07:40:42

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Ciekawe, ile sie za taka prace zarabia? Troche nie mam pojecia o
placach
> w Polsce, stad pytanie.

We Wro to pewnie z 1000 zł.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-06-19 10:10:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 09:40:42 +0200, "Cherokee gd"
<c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> wrote:

>U?ytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisa? w wiadomo?ci
>placach
>
>We Wro to pewnie z 1000 z?.
>
>pozdr
>
>cherokee

przperaszam..... ILE????

Pierz, nieco oszolomiony
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-19 10:24:12

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> przperaszam..... ILE????

1000 PLN napisala cherokee
ja moge stawke obnizyc do 870, tyle kolega dostaje :]

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-19 10:52:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

i co z ta zawrotna suma robi?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-19 12:09:33

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

zyje, co ma robic? teraz sa takie place dla nowych pracownikow w Polsce,
mlody to mu wiele nie potrzeba czy ki pieron.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-19 12:10:48

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal
w wiadomosci
> i co z ta zawrotna suma robi?

Zaplaci czynsz, rachunki i....to by bylo na tyle.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-06-19 12:31:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 14:10:48 +0200, "Cherokee gd"

naprawde na czymsz mu starczy?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-19 12:51:13

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:h8b3fv4maq9hhks6s86000k2humcup3bek@4ax.com...
> naprawde na czymsz mu starczy?

na wynajecie jednego pokoju w mieszkaniu 3 pokojowym
i bedzie mogl przez tydzien cos jesc

Marta

sok ze swiezych pomidorow :)
cukiernicy
młode ziemniaki
Co ugotowac w dlugi weekend, cos, czego nie robi sie na codzien
Ser feta - co z nim robić???