sok ze swiezych pomidorow :)

1. Data: 2003-06-18 12:32:01

Temat: sok ze swiezych pomidorow :)
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj kupilam sok ze swiezych pomidorow z pudliszek - polecam, jest
pyszny! az zaluje ze tylko 3 kupilam, ale koszyk byl ciezki..... :)

i nieslodzony! sklad jest taki: swieze pomidory, woda, sol :)

mniam!
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-06-18 15:32:59

Temat: Re: sok ze swiezych pomidorow :)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> wczoraj kupilam sok ze swiezych pomidorow z pudliszek - polecam, jest
> pyszny! az zaluje ze tylko 3 kupilam, ale koszyk byl ciezki..... :)
>
> i nieslodzony! sklad jest taki: swieze pomidory, woda, sol :)

aha, tez go pilam, jest bardzo smaczny :) Polecam. A nie wszystkie soki
pomidorowe sa dobre.

wkn opychajaca sie nalesnikiem z truskawkami

1. Data: 2003-06-18 15:48:39

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> wkn opychajaca sie nalesnikiem z truskawkami

Hej, Dorota, a czy Ty jadlas ostatnio cos, co nie zawiera truskawek?

:)

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-18 18:10:52

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej, Dorota, a czy Ty jadlas ostatnio cos, co nie zawiera truskawek?

nooo, wybraz sobie, ze wczoraj jadlam kartofle :)
Ale dzis na kolacje i jutro na sniadanie znowu truskawki, tym razem w
koktajlu :)))

Dorota

1. Data: 2003-06-18 21:28:07

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Wkn" <w...@w...pl>

> [...]
>
> i nieslodzony! sklad jest taki: swieze pomidory, woda, sol :)

aha, tez go pilam, jest bardzo smaczny :) Polecam. A nie wszystkie soki

Tymbark!!! tez jest p y c h a !!!
Barbara

---

1. Data: 2003-06-18 21:51:45

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

| nooo, wybraz sobie, ze wczoraj jadlam kartofle :)
| Ale dzis na kolacje i jutro na sniadanie znowu truskawki, tym razem w
| koktajlu :)))

heh powinnysmy zalozyc klub truskawkozercow!
bo ja od dwoch tygodni tylko truskawki - co jest dosc wygodne, nie trzeba
sie zastanawiac co by tu zjesc na jakis posilek
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-19 07:28:41

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:
> Tymbark!!! tez jest p y c h a !!!

tak, tymbark dobre soki ma :)
tylko w soku z czerwonych pomaranczy ma koszenile, co jest niezgodne z
przepisami! i w dodatku niewege! ;>
ale ogolnie firma-klasa.
mimo wszystko ten ze swiezych smaczniejszy :)
a na 3 miejscu chyba bym fortune postawila. tyle ze nie wiem dlaczego, ale
z butelek bardziej mi smakuje niz z kartonu ;)

pat

1. Data: 2003-06-19 09:51:33

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, tymbark dobre soki ma :)
> tylko w soku z czerwonych pomaranczy ma koszenile, co jest niezgodne z
> przepisami! i w dodatku niewege! ;>
> ale ogolnie firma-klasa.

ma tez niezle napoje jablkowo-mietowy (ale nie wiem czemu lepiej smakuje z
butelki niz z kartonu:}) i jablkowo-wisniowy
Ale za to sok grejfrutowy Tymbarku uwazam za niezbyt udany, jednak jablko u
nich to podstawa :)

wkn

1. Data: 2003-06-19 14:04:19

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 09:28:41 +0200, PatryCCCja
<k...@s...TO_WYTNIJ.pl> wrote:

>tak, tymbark dobre soki ma :)
>tylko w soku z czerwonych pomaranczy ma koszenile, co jest niezgodne z
>przepisami! i w dodatku niewege! ;>

A co to są koszenile?
Czy chodzi o ten z sycylijskich pomaranczy?

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-06-19 14:29:16

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 16:31:10 +0200, Waldemar Krzok
<w...@u...fu-berlin.de> wrote:

>czerwona farba robiona z robaczków o tej nazwie (wiem, to są chyba
>jakieś chrząszcze, a konkretnie ich larwy).

A fuj!
Choc sama nie wiem, moze lepiej robalami kolorowac niz sztucznymi
farbami... oj chyba jednak wole te sztuczne ;)

--
Sabina

cukiernicy
młode ziemniaki
Co ugotowac w dlugi weekend, cos, czego nie robi sie na codzien
Ser feta - co z nim robić???
sos rokforowy?