Zawał, pytanie o dane statystyczne

1. Data: 2008-01-25 17:44:48

Temat: Zawał, pytanie o dane statystyczne
Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś mógłby podać źródło, gdzie mógłbym
przeczytać bądź podać następujące dane:
- procent przeżywalności mężczyzn z pierwszym
zawałem serca,
- procent przeżywalności mężczyzn z drugim
zawałem serca,
- prawdopodobieństwo wystąpienia drugiego
zawału serca.

Interesują mnie dane ogólne, niekoniecznie
zależne od wieku, tego czy ktoś pali, czy nie, itp.

Z góry dziękuję.

Robbo

2. Data: 2008-01-25 19:01:28

Temat: Re: Zawał, pytanie o dane statystyczne
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robbo" <p...@a...nie.mam> napisał w wiadomości
> [...]
> zawału serca.
>
> Interesują mnie dane ogólne, niekoniecznie
> zależne od wieku, tego czy ktoś pali, czy nie, itp.

A mnie bardzo interesuje czy zawały zdarzają się częściej w jakieś dni
tygodnia. Jeżeli tak to w jakie?
Z góry dziękuję.
S*

3. Data: 2008-01-27 21:16:07

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie bardzo interesuje czy zawały zdarzają się częściej w jakieś dni
> tygodnia. Jeżeli tak to w jakie?
> Z góry dziękuję.

jakiś czas temu usłyszałem w radio lub tv że zawały najczęściej występują w
poniedziałek rano. Tłumaczone to było stresem związanym z powrotem do pracy
po wekendzie. Organizm zestresowany odpoczywał przez sobotę i niedzielę ale
nie wytrzymywał rano pobudki do pracy.

Tyle, że to napewno nie był żadem program medyczny a jednynie ktoś się
wypowiadał o stresie w pracy - może więc mój wątek będzie dla kogoś
inspiracją do poparcia albo obalenia mojego zasłyszanego przekonania

--
PawełJ

4. Data: 2008-01-28 08:42:48

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fniscl$r6q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> jakiś czas temu usłyszałem w radio lub tv że zawały najczęściej występują
> w poniedziałek rano.

Te które miały miejsce w kręgu moich znajomych występowały przeważnie z
piątku na sobotę. Jeżeli jest jakaś prawidłowość to nie ogólnoświatowa. Jak
jest w Polsce? Tv często podaje nowinki światowe.

To może zależeć od kraju (nawyki).
S*

CWSB - ile mogę podnieść?
Wypadający dysk - pytanie