11 miesieczne dziecko i endokrynolog

1. Data: 2008-01-25 11:27:57

Temat: 11 miesieczne dziecko i endokrynolog
Od: krzysn <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mamy problem z 11-to miesieczna corcia. Zona stale karmi piersia, ok.
3-4 razy dziennie (glownie w nocy). Od momentu gdy zaczely sie u zony
okresy, u malej powiekszyly sie gruczolki sutkowe, sa wielkosci pestki
od wisni, raczej miekkie. Czasem zmniejszaja sie.
Bylismy u endokrynologa bez dziecka, stwierdzila ze musi ja zobaczyc ale
nie ma problemu do paniki, karmic piersia spokojnie i "bez paniki" jak
to okreslila. Mam pytanie retoryczne, co pani doktor chce zobaczyc ?
Jedyna nieprawidlowosc to gruczolki sutkowe.

Zastanawiamy sie czy nie odlozyc wizyty u lekarza na 2-3 miesiace po
odstawieniu malej od piersi, moze ma to zwiazek z hormonami
przekazywanymi przez pokarm. Bardzo prosze o opinie, czy mozna poczekac
kilka miesiecy (zarejestrowani jestesmy na poczatku lutego) ?

Pozdrawiam, krzysn

2. Data: 2008-01-25 20:03:25

Temat: Re: 11 miesieczne dziecko i endokrynolog
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysn" < > napisał w wiadomości

> [...]
> nie ma problemu do paniki, karmic piersia spokojnie i "bez paniki" jak to
> okreslila. Mam pytanie retoryczne, co pani doktor chce zobaczyc ?

Mam wrazenie, ze to jednak nie jest pytanie retoryczne i w zwiazku z tym
odpowiem na nie.
Pani doktor chce zobaczyc dziecko i zbadac je. To Ty widzisz u dziecka tylko
jeden objaw patologiczny. Lekarz moze zauwazyc ich wiecej i na tej podstawie
podejmie dalsza diagnostyke lub/i leczenie lub nie. Nie odkladalbym tej
wizyty na Waszym miejscu.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2008-01-26 13:34:59

Od: krzysn <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

regen pisze:

> [...]
> podstawie podejmie dalsza diagnostyke lub/i leczenie lub nie. Nie
> odkladalbym tej wizyty na Waszym miejscu.

Dziekuje, mialem nadzieje ze mozna to odlozyc i samo przejdzie :-(
Pozdrawiam, krzysn

Jaskra - przeciwskazania trybu życia
Kłykciny
przewożenie krwi