Zboże nie takie zdrowe, jak go malują?

11. Data: 2005-03-10 20:21:12

Temat: Re: Zalecenia dietetyczne przy celiakii
Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<no>

12. Data: 2005-03-10 20:30:36

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@o...org> wrote in message
news:d0pf0n$p7f$1@news.dialog.net.pl...

> Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
> wiadomości news:422f2655$0$3221$f69f905@mamut2.aster.pl...
>>
> Leszek np, pozbyl sie skazy bialkowej
>
> Nie bardzo Cię rozumiem. Pozbyłem się skazy białkowej poprzez spożywanie,
> czy też dostałem skazy poprzez spożywanie? Jak na "kłamliwą eulalię"
> przystało, to wydaje mi się, że coś mącisz.

hmmm, to przeczytaj jeszcze raz uwaznie, pozbyles sie skazy bialkowej
poprzez spozywanie wiekszej ilosci bialka, tak twierdzisz przynajmniej
dla mnei to ciekawostka przyrodnicza:-))

pozdrawiam

eulalka

13. Data: 2005-03-10 20:36:20

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:4230add8$0$3228$f69f905@mamut2.aster.pl...

> dla mnei to ciekawostka przyrodnicza:-))

E tam zaraz ciekawostka ;) zwyczajnie zmienił białka roślinne na zwierzęce i
się pozbył, proste ???

Slawek
P.S.
na DO je się znacznie mniej białka niż "normalnie"

14. Data: 2005-03-10 20:38:52

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> wiadomości news:4230add8$0$3228$f69f905@mamut2.aster.pl...

> E tam zaraz ciekawostka ;) zwyczajnie zmienił białka roślinne na zwierzęce

ja nei wiem, mowil ze mial uczulenie na bialko zwierzece......
> Slawek
> P.S.
> na DO je się znacznie mniej białka niż "normalnie"

hmmm, moze ale Leszek zaczal jesc wiecej alergenow i pozbyl sie alergii....

eulalka

15. Data: 2005-03-10 20:47:53

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:4230afc8$0$3205$f69f905@mamut2.aster.pl...
> hmmm, moze ale Leszek zaczal jesc wiecej alergenow i pozbyl sie
alergii....

Bo zmienił jeszcze parę innych "drobiazgów" w swoim jedzeniu , poza tym
białko nie jest alergenem jest niezbędnym do życia składnikiem pożywienia.

Slawek

16. Data: 2005-03-10 21:06:18

Temat: białko nie jest alergenem :))))
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Bo zmienił jeszcze parę innych "drobiazgów" w swoim jedzeniu , poza tym
> białko nie jest alergenem jest niezbędnym do życia składnikiem pożywienia.

ROTFL

nie wiem dlaczego twoja głupota jeszcze mnie bawi
poczytaj sobie i zrób notatki na temat białka jako alergenu i nnie
osmieszaj sie pisaniem,ze białko nie jest alergenem

Alergeny pokarmowe - podział
BIAŁKA ZWIERZĘCE

mleko krowie i produkty mleczne

http://glinki.com/?l=r2indz

białko jaja kurzego

http://glinki.com/?l=gkfvg2

mięso (tropomiozyna, parvalbumina)

http://glinki.com/?l=b3n3yt

BIAŁKA ROŚLINNE

nasiona zbóż zawierające gluten

http://glinki.com/?l=obbkuk

soja i inne strączkowe

http://glinki.com/?l=qzvmt4

orzechy
http://glinki.com/?l=k0es3e

17. Data: 2005-03-10 21:18:06

Temat: Re: białko nie jest alergenem :))))
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ROTFL
>
> nie wiem dlaczego twoja głupota jeszcze mnie bawi

ja wiem za to ;) jesteś zbyt prymitywny żeby do końca coś zrozumieć

> poczytaj sobie i zrób notatki na temat białka jako alergenu i nnie
> osmieszaj sie pisaniem,ze białko nie jest alergenem

szykować się na śmierć ???

Slawek

18. Data: 2005-03-10 21:26:49

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

szybko przeczytałes .notatki też zdazyłeś zrobić ?
LOL

19. Data: 2005-03-10 21:37:15

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> szybko przeczytałes .notatki też zdazyłeś zrobić ?
> LOL

nie potrzebowałem ;)

Slawek

20. Data: 2005-03-10 21:47:38

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie potrzebowałem ;)

pewnie WIESZ

Re: Czy DO jest taką samą bzdurą jak wege?
Re: meduza
Re: meduza