Zdzieranie tapet

1. Data: 2004-10-26 22:38:53

Temat: Zdzieranie tapet
Od: Wojtek <w...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Temat pewnie nie zbyt nowy, ale nie mniej jednak moze byc upierdliwy.
Chodzi mi o zdzieranie tapet ze scian w mieszkaniu. W jaki sposob sie to
robi tak aby nie zostawaly resztki? A jesli juz zostana, to jak je
usunac pod przyszle malowanie? Z gory dzieki za pomysly.

Aha, probowalem sposobem na wode i szlo nawet nawet do momentu gdy nie
napotkalem 3 warstw na paru scianach i tu woda na nic sie zda.
Potrzebuje czegos innego, ale nie za bardzo wiem czego.

Kolejna kwestia to odpowiednie wyczyszczenie resztek kleju ze sciany,
aby malowanie mialo jakikolwiek sens. Pewnie sa jakies srodki, mozecie
cos polecic?

1. Data: 2004-10-28 20:23:03

Temat: Re: Zdzieranie tapet
Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:

> [...]
> napotkalem 3 warstw na paru scianach i tu woda na nic sie zda.
> Potrzebuje czegos innego, ale nie za bardzo wiem czego.

To moze na wode??? tylko po prostu 3 razy :-))) i raczej na wodzie nie
oszczedzaj

> Kolejna kwestia to odpowiednie wyczyszczenie resztek kleju ze sciany,
> aby malowanie mialo jakikolwiek sens. Pewnie sa jakies srodki, mozecie
> cos polecic?

Jak juz musisz - mydlo malarskie (poczytaj w arch tej grupy i udowlanej
co tam pisza o jego stosowaniu - bo tapety tez pomaga usuwac :-)))

Pozdro

Maseł

Ktora lodowka?
Umowa przedwstepna kupna mieskzania a klauzula o niewpisywaniu do KW roszczenia z niej wynikajacego...
Lodowka obok piekarnika??
kabina polokragla z wejsciem z boku
pleśń na ubraniach