Żeberka

1. Data: 2010-03-15 15:29:17

Temat: Żeberka
Od: "Scarlet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś pyszny przepisik poproszę :)

2. Data: 2010-03-17 11:21:14

Temat: Re: Żeberka
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scarlet wrote:

> Jakiś pyszny przepisik poproszę :)

Przyprawić rzeczone wedle uznania, może być przyprawa do grilla, żeberek,
czy co tam lubisz, obsmażyć na tłuszczu, wrzucić kiszoną kapuchę na wierzch,
podlać odrobiną wody i dusić na małym ogniu, aż kostki powyłażą. Mniam
J.

3. Data: 2010-03-17 12:37:31

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> [...]
> podlać odrobiną wody i dusić na małym ogniu, aż kostki powyłażą. Mniam

Właśnie robię. :)

Ewa

4. Data: 2010-03-17 13:16:12

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scarlet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakiś pyszny przepisik poproszę :)

Kupic "pomysł na soczyste żeberka"
Z woreczkiem do pieczenia od razu. Pociac zeberka na "fragmenty" (po 2 razem
na ten przyklad), zasypac dolaczona przyprawa dokladnie wg instrukcji,
odlozyc do lodowki na 1 dzien, piec wg przepisu
http://winiary.pl/produkt.aspx/338/pomysl-na-soczyst
e-zeberka
Sprawdzone, pyszne, mieciutkie

5. Data: 2010-03-17 14:42:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" napisał:

> Kupic "pomysł na soczyste żeberka"

A bez kupowania mogę coś poprosić (się dołączę perfidnie)? Mam 3 kotlety
i kilkanaście cm żeberek. Ma to być miękkie i nie "gryzące" w gardło, bo
dzieć wczoraj biegał za autobusem i mu zamarzło ;) Aha, no i bez kapusty
:)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

6. Data: 2010-03-17 20:19:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Mam 3 kotlety i kilkanaście cm żeberek. Ma to być miękkie i
> nie "gryzące" w gardło, bo dzieć wczoraj biegał za autobusem
> i mu zamarzło ;) Aha, no i bez kapusty :)

Sama sobie odpowiem:
http://www.fajneprzepisy.pl/go/4902afd964bb18501b4e8
8ae680f6e31
zamiast moreli - śliwki, zamiast vegety - sól. Wystarczyło półtorej
godziny z przewróceniem pod koniec pieczenia (ale większość stanowiły
schabowe).

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2010-03-17 20:37:31

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
> [...]
> zamiast moreli - śliwki, zamiast vegety - sól. Wystarczyło półtorej
> godziny z przewróceniem pod koniec pieczenia (ale większość stanowiły

Takie jedzonko pokroić na kawałki (poporcjować) obsmażyć na oleju, na
ostrym ogniu, a następnie podlewać wodą lub bulionem. Pod koniec dodać
posiekanej cebuli i ząbek - dwa czosnku - można przetłoczyć przez praskę,
poddusić. Gdy woda, bulion odparuje posypać mięso mąką i przesmażyć,
rozprowadzić wodą, bulionem lub winem, dodać przyprawy. Można też przed
ostatnim podlaniem przesmażyć w rondlu paprykę słodką i koncentrat
pomidorowy i dopiero wtedy rozprowadzić. Poddusić na bardzo wolnym ogniu,
aby nie przypalić, do gotowości. dla niekoszernych - do sosu dodać śmietany.

8. Data: 2010-03-17 20:39:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-17 21:19, niebożę Aicha wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> [...]
> zamiast moreli - śliwki, zamiast vegety - sól. Wystarczyło półtorej
> godziny z przewróceniem pod koniec pieczenia (ale większość stanowiły

Ha! Miałam wrzucić bardzo podobny przepis, jedyna różnica, że cebula
pokrojona w kostkę. Miesza sie tę cebulę z ketchupem i dżemem morelowym
(jakoś po szklance każdego) i wykłada na pokrojone żeberka. Reszta jak w
zlinkowanym przepisie. Najlepszy jest sos.

Qra

9. Data: 2010-03-17 21:51:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Najlepszy jest sos.

Juz czekam na śniadanie ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2010-03-18 07:03:45

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i kilkanaście cm żeberek. Ma to być miękkie i nie "gryzące" w gardło, bo
> dzieć wczoraj biegał za autobusem i mu zamarzło ;) Aha, no i bez kapusty

1. http://winiary.pl/produkt.aspx/338/pomysl-na-soczyst
e-zeberka
2. http://winiary.pl/przepis.aspx/9301/zeberka-na-kapus
cie
3. http://winiary.pl/przepis.aspx/9300/zeberka-miodowo-
musztardowe
4. http://winiary.pl/przepis.aspx/9237/zeberka-z-papryk

ale wszedzie wystepuje ta przyprawa winiar heh...

Re: t
świnka morska
Re: t
TARKA ELEKTRYCZNA