Zelmer Cobra 2010

1. Data: 2006-06-24 14:31:17

Temat: Zelmer Cobra 2010
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ma ktoś z Was może instrukcję jak rozebrać ten odkurzacz?
Jeśli nie ma to może ktoś pokusiłby się na opisanie jak to ustrojstwo
rozbebeszyć.
Muszę wymienić jedno z tylnych kół jezdnych i nie mogę się dostać do
wewnętrznej części tak aby wysunąć koło na zewnątrz (piasta jest
jednocześnie zatrzaskiem i nie mogę tego ścisnąć tak, aby wyszło na
zewnątrz). :(

--
I wszystko jasne :) http://wap.wapgate.pl/florian6
GG - 2539855 http://www.flo.dmkproject.net/ (Siemens)

2. Data: 2006-06-24 15:16:30

Temat: Re: Zelmer Cobra 2010
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wewnętrznej części tak aby wysunąć koło na zewnątrz (piasta jest
> jednocześnie zatrzaskiem i nie mogę tego ścisnąć tak, aby wyszło na

OK.
Udało się.
Dla tych co będą musieli rozebrać małe info:

Przy rozmontowywaniu
odkurzacza trzeba najpierw delikatnie cienkim śrubokrętem podważyć dwa
klawisze (włącznika i zwijania). Po zdjęciu klawiszy wszystko jest na
widoku - po wkręcie na każdej stronie.
Teraz już pozostaje wysunąć dookoła obudowę z zatrzasków i rozłączyć
przewody do włącznika i gotowe.

3. Data: 2006-06-24 16:00:24

Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK.
> Udało się.
> Dla tych co będą musieli rozebrać małe info:

Zapomniałem tu wpisać, że najpierw należy zdjąć pokrywkę z napisem 2010
Aeromaster. Pokrywkę zdejmujemy poprzez wyczepienie dwóch zatrzasków
znajdujących się od strony kratek wylotowych powietrza, a następnie
wyciągamy ją używając znacznej siły. Dopiero po wyjęciu tej klapki
możemy demontować przyciski

> [...]
wkręcie na każdej stronie.
> Teraz już pozostaje wysunąć dookoła obudowę z zatrzasków i rozłączyć

jaki kolor scian do brzozowych mebli?
Co do odstraszania komarow w domu ?
Woda zostaje w pralce
Płyta indukcyjna a stare (10 letnie) garnki Zeptera
Robale -prosba o identyfikację