Zespol/ choroba Reynaulda.

1. Data: 2000-05-31 12:48:41

Temat: Zespol/ choroba Reynaulda.
Od: m...@y...com (Marcin Frackiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Koledzy, mam problem. Czy zna ktos moze przypadki
leczenia schorzenia zwanego zespolem/ choroba
Reynaulda? Tak sie akurat sklada, ze od lat cierpie na
ta dolegliwosc (taki opis otrzymalem podczas
kapilaroskopii) i w zaden sposob nie moge sie tego
pozbyc. Moze nie jest to grozne ale strasznie
drazniace, jak np. non-stop zaczerwienione rece. Bede
wdzieczny za podpowiedzi i jakiekolwiek informacje na
ten temat.

Send instant messages & get email alerts with Yahoo! Messenger.
http://im.yahoo.com/
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

2. Data: 2000-11-09 16:31:45

Temat: Re: Zespol/ choroba Reynaulda.
Od: "Przemyslaw Janas" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje Ci poszukac w bardzo dobrym serwisie www.sclero.org
lub www.dermis.net Sa to bardzo dobre serwisy medyczne (po angielsku) ale
wydaje mi sie, ze na tych stronach wlasnie spotkalem sie z nazwa Twojej
choroby.

Przemyslaw Janas
p...@i...pl
Uzytkownik "Marcin Frackiewicz" <m...@y...com> napisal w wiadomosci