Zestaw WC - aukcje - Roca - czy zostalem oszukany?

1. Data: 2006-06-22 20:38:32

Temat: Zestaw WC - aukcje - Roca - czy zostalem oszukany?
Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie grupe
Chcialbym sie zapytac uzytkownikow misek ustepowych firmy Roca czy wszystkie
miski powinny posiadac napisy firmowe.
Kilka dni temu kupilem na aukcji taki oto zestaw:
http://www.allegro.pl/item109941681_stelaz_wc_miska_
podwieszana_roca_przycisk.html
Jak jasno i czytelnie wynika z opisu aukcji miska miala byc firmy Roca i
moze jest ale ja chcialbym zebyscie mnie o tym przekonali.
Po zakupie dwoch takich zestawow zostaly mi one dowiezione jeszcze tego
samego dnia i z samej transakcji i obslugi jestem bardzo zadowolony.
Niestety nie moge powiedziec tego o samej misce. Miska byla w kartonie i z
opisem firmy Sanit. Nie posiada zadnych napisow na samej misce typu "Roca"
czy jakis innych znakow po ktorych mozna by bylo definitywnie stwierdzic ze
to produkt tej firmy. Przyszedl moj kolega i stwierdzil ze takie napisy
powinny byc. Wiec dzwonie do tego Pana od ktorego kupilem ten zestaw i zadam
dowodu na to ze kupilem to co bylo w opisie aukcji. Pan tlumaczyl mi ze
napewno to miska Roca, ze Sanit zrobil promocje razem z Roca i stad taka
cena na ten zestaw. Takie tlumaczenie dalej mnie nie satysfakcjonuje wiec
zarzadalem innego dowodu. Dzis dostalem odpowiedz taka:

"Dowiadywałem się u hurtownika, który rozprowadza na Polskę zestawy SANIT
995N i powiedzieli, że miska podwieszana dołączona do zestawu jest produkcji
ROCA w jednej z fabryk w Czechach, a ściśle określony model tej miski wg.
nich to seria POLO PLUS: http://www.roca.pl/?id=produkty&idd=1&idg=1 "

Na pierwszy rzut oka widac ze miska z aukcji i model Roca Polo Plus sie
roznia, podobne ale jednak sa roznice.
Czy ktos moglby mi powiedziec czy zostalem oszukany? Bardzo prosze wziasc
wszystkie argumenty pod uwage, niechcialbym kogos niepotrzebnie oskarzyc.

Artur W.