Zestawy -laiczka zupelna ze mnie:(

1. Data: 2004-11-26 14:16:10

Temat: Zestawy -laiczka zupelna ze mnie:(
Od: agnieszka <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej:) Przypomnialo mi sie, ze kiedys kolezanka dostala zestaw do
wykonania poduszki, w skladzie zestawu byla nadrukowana kanwa, pocieta
welna, i "cos"-taki przyrzad, do nawlekania tej welny na kanwe i
wiazania. Z tego wychodzila taka sliczna poduszka z dluzyszym wlosem...
Kiedys tez widzialam podobny zestaw w Lidlu, tyle, ze tam byly takie
dywany do zrobienia. No i teraz mam duzo czasu i chcialabym cos takiego
zrobic, wlasnie najlepiej dywanik (w nastepnym tygodniu przeprowadzka:).
Poradzcie mi gdzie cos takiego dostane... badz tez czy samemu mozna
wykonac taki zestaw i kupic to "cos":)) Oczywscie to zajecie na jakis
czas bo i tak jestem zakochana w XXX, ale dla odmiany zawsze fajnie cos
innego zrobic:))
Agnieszka Wuppertal

1. Data: 2004-11-26 22:21:41

Temat: Re: Zestawy -laiczka zupelna ze mnie:(
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

agnieszka wrote:
> [...]
> wykonac taki zestaw i kupic to "cos":)) Oczywscie to zajecie na jakis
> czas bo i tak jestem zakochana w XXX, ale dla odmiany zawsze fajnie cos

Igła smyrneńska, dość często można ją spotkać w pasmanteriach. Wygląda
trochę jak szydełko z grubą rączką, tyle że na końcu ma "klapkę", dzięki
której wełna się nie wyślizguje.

Pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-11-27 12:01:10

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w >
> Igła smyrneńska, dość często można ją spotkać w pasmanteriach. Wygląda
> trochę jak szydełko z grubą rączką, tyle że na końcu ma "klapkę", dzięki
> której wełna się nie wyślizguje.

A robi się te dywaniki na takiej grubej siatce. Troche jak kanwa tylko z
dużymi oczkami i dość sztywne. W pasmanterii też powinni to mieś jak będą
mieli tę igłę. Jako materiał można użyć dowolnej resztki włóczek lub kupić
wełnę gobelinową ale wyjdzie drogo. Przed robotą tnie się włóczkę na
jednakowej długości paseczki. Faj na zabawa. Polecam. Mnie się co prawda nie
udałao wyprodukować niczego w całości ale na wakacjach uczyła mnie tej
techniki mama gospodyni w gospodarstwie agroturystycznym. Bardzo mi sie to
podobało i pewnie do tego kiedyś wrócę. :)
MKatarynka

1. Data: 2004-11-27 12:25:38

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w >
| >

| A robi się te dywaniki na takiej grubej siatce. Troche jak kanwa tylko z
| dużymi oczkami i dość sztywne.
[ciach]

Skok w bok troszeczkę...robiłam kiedyś takie dywanikowate cuś po prostu na
szydełku, z resztek wełny, półsłupkami, wyciągając pętelki w co drugim
rzędzie (znaczy po jednej stronie). Przy odrobinie wprawy wychodzi równo i
bez linijki. Niezła metoda na zagospodarowanie resztek włóczki np. ze
sprutych bardzo starych swetrów. Jako podkładka pod cztery litery w bardzo
zimnym domu - znakomite;-)

S.

1. Data: 2004-11-27 21:48:12

Od: agnieszka <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MKatarynka napisał:

> [...]
> wełnę gobelinową ale wyjdzie drogo. Przed robotą tnie się włóczkę na
> jednakowej długości paseczki. Faj na zabawa. Polecam.
No wlasnie rewelacjna zabawa i pozyteczna w sam raz mnie sie przyda na
nowe mieszaknie:) Widzialam dzis u siebie cos takiego... Ale cena mnie
przybila, zestaw do dywaniku za jedyne 69,90 euro:( To co widzialam
dawno w Lidlu kosztowalo ok 50 zl-kolosalna roznica:( Na swieta jade do
Polski to cos popatrze i moze cos wykombinuje:) Tylko skad teraz wzory
na takie cos?
Aga Wuppertal

Dziekuje, thank you so much!
[druty] golf bez swetra poszukuje
Haft angielski i Richelieu - problem dziurek
[xxx] Elf poszukiwany/poszukiwana!
Re: [xxx] Elf poszukiwany/poszukiwana!