Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.

11. Data: 2012-11-05 10:19:29

Temat: Re: Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 11:17:32 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> Użytkownik "glob" <s...@g...com> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...
> [...]
9,wiadomosc.html?ticaid=6...

> No właśnie o to chodzi że polskie prawo na to nie pozwala i ludzi się
> ściga, bo takie jest prawo. Dlatego robią larum dlaczego Kaczki nie
> ścigają, to znaczy pomysłodoawców.
>
> ===============================
>
> Z prostego powodu. Kaczyńscy stoją ponad prawem!

Po prostu Ty będziesz sobie kiedyś stał na kominku - skala jest właściwa.
(by XL)

12. Data: 2012-11-05 10:20:34

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 11:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

kominku:http://politykier.pl/kat,1025795,wid,1449145
9,wiadomosc.html?ticaid=6...

> Ty zejdź z Kaczki, zajmij się własnym miejscem przyszłem... jak ci tak
> zależy, to zagłosuję za tem projektem, chociam pro PiS :-]
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Kaczka to mi lata koło dupy, jednak ciekawa wydała mi się informacja
że jest nielegalnie pochowany.

13. Data: 2012-11-05 10:20:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:18:28 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Też to mówili, że jednych się ściga, a drugim robi oficjalny
> nielegalny pogrzeb i nic.

Ależ i ty możesz się tam dostać 333-)
(by XL)

14. Data: 2012-11-05 10:25:36

Od: "abc" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie do końca masz rację. Ktoś, kto decyduje o pochówku, być może ma
> prawo wydać decyzję na zasadzie odstępstwa od reguły. W kościołach grzebie
> się np. księży w katakumbach lub pod posadzkami. Na jakiej zasadzie - nie
> wiem. Ale jest to dość powszechne.
> T.

Polecam http://cmentarium.sowa.website.pl/Cmentarze/CmKatoli
ckie1.html

15. Data: 2012-11-05 10:27:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:20:34 -0800 (PST), glob napisał(a):

kominku:http://politykier.pl/kat,1025795,wid,1449145
9,wiadomosc.html?ticaid=6...

> Kaczka to mi lata koło dupy, jednak ciekawa wydała mi się informacja
> że jest nielegalnie pochowany.

A dlaczego ciekawa?
(by XL)

16. Data: 2012-11-05 10:27:32

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 11:21, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.

To byłoby nielegalne, ja nawet po śmierci nie pozwole sobie na łamanie
prawa Polskiego, a nie jak Kaczka. Ten prawnik co wkleiłem mówi
ciekawe rzeczy, że Dziwisz powinien za ten pogrzeb być ścigany przez
prokuratora, ooooo i tu wychodzi szydło z worka.

17. Data: 2012-11-05 10:29:09

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 11:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Bo Kaczka jak zbrodniarz pochowany pod płotem;D

18. Data: 2012-11-05 10:31:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:27:32 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ten prawnik co wkleiłem mówi
> ciekawe rzeczy, że Dziwisz powinien za ten pogrzeb być ścigany przez
> prokuratora

:-D
(by XL)

19. Data: 2012-11-05 10:32:56

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

y.googlegroups.com...

9,wiadomosc.html?ticaid=6...

> Po prostu Ty będziesz sobie kiedyś stał na kominku - skala jest właściwa.

Do rzeczy pisówko, do rzeczy!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

20. Data: 2012-11-05 10:33:28

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 11:32, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.

No ma racje, dlatego nie ścigają, bo kler w pl. ponad prawem

No to transparetnie analizujemy
Wpis numer 3 na usenecie
wampir energetyczny mnie wyssał
Dla Aichy;)
Seks katolicki jest radosny i urozmaicony. Bo tak.