Zgubiony pilot do bramy

1. Data: 2002-05-26 06:40:53

Temat: Zgubiony pilot do bramy
Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie, pozostal tylko jeden, a niestety firma, ktora zakladala brame
juz nie istnieje, moze ktos zna w warszawie lub okolicach jakas inna firme
gdzie mozna dorobic takiego pilota?
z gory dziekuje
marek szopa

1. Data: 2002-05-26 06:45:51

Temat: Re: Zgubiony pilot do bramy
Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 May 2002 08:40:53 +0200, Marek Szopa <m...@p...onet.pl>
wrote:

>jak w temacie, pozostal tylko jeden, a niestety firma, ktora zakladala
>brame juz nie istnieje, moze ktos zna w warszawie lub okolicach jakas inna
>firme gdzie mozna dorobic takiego pilota?

Zobacz jaki to pilot i poszukaj gdzieś takiego. To są standardowe
urządzenia, na pewno nie produkuje ich firma, montująca bramy. Zwykle można
dokupić pilota "luzem" i zaprogramować go w odbiorniku przy bramie.

Paweł

1. Data: 2002-05-29 14:54:37

Temat: Re: pilot do bramy - NICE
Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwykle można dokupić pilota "luzem" i zaprogramować go w odbiorniku
przy bramie.

A jak sie programuje pilota "NICE"???? Czy komus sie to udalo (bo ja
teoretycznie wiem, ale walczymy z tym juz dluuugo)

Pozdrawiam,

:-) Monika

DOM - SPRZEDAM (pilne!)
Podłączenie kuchenki do gazu ziemnego